En liten fågel

En liten gullig underbar fågel viskade i mitt öra att det var dags att skriva ett inlägg ;)

Jo. Först vill jag bara säga att skolan har börjat. Ni få som läser tänker säkert "Men redan? -.-", men detta är bara lite sen information, och de som  känner mig vet ju att jag är lite trög av mig.. :P

Jo, jag tycker att vi har ganska många läxor för att vara 3:e dagen. vi har ca 3 läxor redan. STORA..
Men iaf. Jag gillar inte skolan extremt mycket.
Jag längtade inte på något sätt tillbaka, och allt är bara skit, jag fattar ingenting, massor av kompisproblem, betyg, press press press.. Okej, jag kanske inte riktigt har kommit till press-delen, men det lär absolut komma någon gång.
Men på bättre tankar.

Jag hade fotbollsträning idag, och det är kul :D
Jag var med Emma idag, och det var ännu mera kul :D
Jag spelade FARMVILLE, och det är ju också riktigt kul :D
ochhhh... :D :D
JAG HAR KÖPT EN ELGITARR!!!!!!!!! :D :D :D
(för er som inte vet :P)
familjen är jättetrötta på mig, heh :P

men ja. nu ska jag inte skriva så mycket mer.
jag hade en att göra-lista i huvudet, men den försvann, så..
istället kan jag skriva en sammanfattningen av sommarlovet Ü
men det kommer i ett nytt inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: emma

ååå vet du hur glad jag vart när jag upptäckte att det var TVÅ inlägg som jag inte hade läst :D <333

du är bäst! puss

2009-08-21 @ 17:29:07
URL: http://joohanssoonemma.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0