i onsdags, torsdags, fredags

den söta fågeln tjatar ju.. puss på henne!

JA.
det var vandring i onsdags.
allt började perfekt, Emma och jag var positiva under den större delen fram till campingplatsen.
POSITIVT, AH AH AH POSITIVT ;D
mjo, det var kul ;)
sen iaf gick vi fel några ggr, men det gjorde inget, vi gick snabbt :D
när vi kom fram lärde vi oss om tält, stormkök och allt möjligt, sen på kvällen vart det massa prat :)
emma och jag gick till vår lilla stuga typ halv 12, somnade halv 1, efter lite najs prat, medan alla andra var uppe till typ 5 :P
efter 2-3 timmars sömn var de flesta ganska trötta.. även fast jag hade sovit typ 7 så sov jag ändå i bussen ^o)
i själva bussen så var det inte ett enda ljud när jag vaknade.
jag passade på att titta mig omkring i bussen, och oj vad kul jag hade xD
alla hade sååååå himla roliga sovställningar xD jag ler när jag skriver xD kan inte beskriva, det var kul iaf :P
fredagen var lugn, eftersom vi hade kompledigt :D
jag tror jag var ganska trött, för jag minns knappt nåt, förutom kvällen ;D

basement började kl 6.
innan dess köpte sofie och jag godis till pappa, han fyller 44 lördagen den 29 augusti.
på basement gjorde vi tacos, nam
sen umgås med massa folk, kul, och saknade!
fick skjuts av Heléne hem, som var dyförkyld ;/
hoppas hon inte har svininfluensan :|

OCH FÖRESTEN. innan jag fortsätter vill jag bara säga att min konfirmation började tidigare i veckan.

oj vad långt inlägg såg jag nu.
jag börjar lördagen i ett nytt inlägg ;)

sie yu soun

Kommentarer
Postat av: emma

nu vart ja glad igen ! :D

3 inlägg den här gången.. haha inlägg.

ojj vad man kan missuppfatta där va! ;P

söt du ä . <3

PUSS

2009-08-30 @ 20:14:38
URL: http://joohanssoonemma.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0