lördag = fest

hej igen!

idag fyller min pappa år :) grattis till honom!
festen börajde vid 3, då kom alla kusiner, morbror och moster, mor- och farföräldrar, alla.
det var riktigt ruligt :D
sen vart klockan plötsligt åtta, och jag kom på att jag skulle till emma 7, och då vart det ju kris..
jag kom iaf dit runt 9 :D
och det var sköj måste jag säga! :D
vi åt lite kladdkaka, var ute, gapflabbade och lite prat ;)
tack för dagen alla som förgyllde den!
♥ Har varit riktigt kul dag!!

jag gillar emma!

puss!

nu har det ju inte blivit några bilder, förlåt att det blev så mkt text, som ett litet plåster på såret får ni en bra låt att lyssna på! :) (bara för att jag älskar twilight och tycker att den här måste vara med!)



Kommentarer
Postat av: EMMA

lördag = en bra dag!

älskar dig <3

och det var bra att du kom, det gjorde allt mkt roligare :D <3

och guud JAG ÄLSKAR TWILIGHT; NEW MOON; ECLIPSE OCH BREAKING DAWN <33333333333

fast det ver du redan, :P

men den låten och den videon var grymm. <3

PUSS

2009-08-30 @ 20:21:41
URL: http://joohanssoonemma.webblog.se
Postat av: Anonym

längtar

2009-09-05 @ 15:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0