Really bad Tuesday...

okej, tisdagar brukar vara väldigt jobbiga, men den här tar priset!
massor med läxor, packa till en vandring, själva vandringen kommer säkert bli kul, men det är ju imorrn...

Här är de läxor jag borde göra vid det här laget:
  • Engelska
  • Svenska
  • NO
  • SO
  • Teknik
och så behöver jag ju packa..

Men, det var inte bara själva skolarbetet som tyngde..
För det första, jag har så dåligt självförtroende så det är inte sant.
så fort nån viskar så tror jag att det är mig dom tycker illa om, och det händer ganska ofta.
Jag kan inte vara säker med vissa..
Jag vet att jag inte är omtyckt av alla, men ändå
Jag är nervös att jag inte räcker till.
Men vad är jag mer än en människa.
Ingen räcker till allt.


Kommentarer
Postat av: emma

ÅÅ Sara!

för det första: var det du som kommenterade 3ggr anonymt på min blogg?

för det andra: den som viskar om dig, viskar ngt bra. annars är den dum :£

för det tredje: jag finns alltid har för dig, oavsett vad, jag älskar dig. och om jag har sagt ngt som sårar dig. TAR JAG TBX DET NU MEDDETSAMMA!

puss PUSS älskade sötaste sara <3

2009-08-25 @ 21:37:13
URL: http://joohanssoonemma.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0