SAAAAAKNAAAA! :'(

Ja, jag lever.



Nu är man då hemma från den mest underbaraste grymmaste bästa enastående veckan på hela sommarlovet.
Det har varit sjukt grymt och jag saknar det så förtvivlat mycket!
Asså usch!
JAAAAG SAAAAKNAR BJÄÄÄÄRRRKKAAAAAAAAAAH
PUNKT


Asså, jag älskar det.
Och jag blir förtvivlad att tänka och tro att jag ska låta mitt liv bli som vanligt igen..
Det vill jag absolut inte!

jag tänker inte gå in på mer detaljer, men här får ni bilder och en låt som spelades på Bjärka (snodd från Sofie :$)

Rap das armas - Cidinho & Doca


blumma ;)


Danni ^^


FRIDA <3


Fjäril :)


lovsångs-gänget :)


Lovisa, jag och Sofie


och så Isac då ;)


Sumobrottning :D
Tyvärr så vann Frida :P


Sjön


Såpbubbla

Avslutar.
hejdå Ü

Kommentarer
Postat av: dannie

HAHHAHA bilden på mig e ju så ful men dom andra bilderna var as fina .:)

jag kom på en sak, vi paddlad aldrig kanot ! :(

2009-08-02 @ 12:27:23
Postat av: SARA

nej det gjorde vi ju inte :(

vilket misstag! <3

2009-08-03 @ 00:55:53
URL: http://saralexx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0