Skola

De långtråkiga salerna väntar nu förväntansfullt att få fyllas med trötta, motvilliga elever..
Sommarlovet har gått för fort.

På bättre tankar.
Tidigare i veckan har jag umgåtts med min underbara släkt!
Man blir alltid så lugn och glad med er! <3

Idag har jag varit lite aktiv och klippt gräset.
Men träningen försvann snabbt när det bar iväg till Lkp för att köpa godis och se på bio :P
Filmen vart "The Proposal"

mycket bra måste jag erkänna! :D

nu måste jag vila ut inför den där jobbiga byggnaden..
först.. ville.. jag bara.. säga..

JAG ÄLSKAR FARMVILLE PÅ FACEBOOK!  ;)

Kommentarer
Postat av: emma

hejjsan! <3

var filmen värd att se på bio?

eller kan man vänta tills den kommer ut?

puss hej.

vad gör du idag ( söndag )?

love youuu

2009-08-16 @ 12:36:41
URL: http://joohanssoonemma.webblogg.se/
Postat av: Jhimmie

Frågestund på bloggen!

Våga fråga! ;D

www.jhimmiebjurden.blogg.se

2009-08-17 @ 18:53:17
URL: http://jhimmiebjurden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0