söndag!

hejhej (emma, eftersom ingen annan läser..)!
på morgonen skulle vi till mötet för att avtacka Viktor, från hans jobb som basement-ledare.
Efter mötet fick vi fika, det var tårtbuffé, inte min favvo, men jag smakade.
sen åkte vi och handlade, lite frukt, lite bröd, KEBAB ;D

sen när vi kom hem åt vi, KEBAB ;D
sen tänkte jag klippa gräset, men istället ringde frida och sa att det var för några spelare på dagens match mot Malmslätt, så jag packade väskan och åkte till skge ip, där vi möttes.
Vi vann med 4-3 :D
tyvärr så gjorde jag bort mig under första halvlek, genom att klumpa mig och snubbla på bollen, så det vart mål... Men vi vann ju ändå! ;)

Nu är jag hemma och har duschat och allt, nu återstår bara läxor... som jag borde gjort för länge sen...

herrrrrrrrå

Kommentarer
Postat av: Emma

hallojsan!



vad bra att ni vann, vad duktiga ni är <3

och en liten fråga bara, vad har ni för läxor den här veckan?

PUSS

2009-08-31 @ 16:30:50
URL: http://joohanssoonemma.webblog.se
Postat av: sara

vi har eng, so, tk, ty, ma :)

2009-09-01 @ 17:11:53
URL: http://saralexx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0