Kommentar?

Varför kommenterar ingen?
okej, jag vet att jag är tråkig, men en liten liten kommentar kan ni väl klämma in? :)

Idag var det iaf onsdag, extra skönt eftersom det är kort dag i skolan, och det går ju ganska snabbt då :)
på den korta tiden som fanns lyckades jag hinna stå på händer, och Felicia samtidigt :D
issa tog kort så jag har dedn inte här ;)
precis efter hon tagit orkade jag inte målla mig uppe längre och brakade huvudet i golvet, och Felicia fick en lite mindre smäll en kort sekund efteråt :P
Jag har ont i huvudet så ni vet.
när jag kom hem efter att nästan ha missat bussen pga kören satte jag på julskiva, gjorde glögg i mikron och åt pepparkakor :3 Julmys så det bara smäller om det :D
bara för det kommer en jullåt i slutet av inlägget*.
Sen så drog jag på en annan skiva med hits från 2007 och vråla sönder huset xD
Det är jag en onsdagseftermiddag när ingen ser ;)
Sen vid 5 vare träning och det var riktigt kul! Förutom att jag frös av mig öronen och några tår.. :P
Nu sitter jag här nyduschad och funderar om jag ska ta tag i högen av böcker bakom mig.
heij
* BAJSMYSKÄNSLAJULLÅT:

Kommentarer
Postat av: Emma

uuusch, jag spyr snart.

jag mår verkligen inte av att få, äta godis.



jag ska kommentera mera också. ska du sjunga ngt i kören ?

puss <3

2009-12-02 @ 21:20:50
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/
Postat av: Ulrika

längtar sjukt mycket efter julen nu och om jag bara had een julskiva att lyssna på-.- så skulle jag göra det, har inte det men ändå :D

ska försöka kolla din blog lite offtare lovar! :D <3 (nu skrev jag säkert fel på oftare hihi!)

2009-12-03 @ 17:08:49
Postat av: sara

ja, jag ska sjunga duo i kören Emma ;)

jag lännnnngtarrrrrrrrrrr <333333333

2009-12-07 @ 21:08:20
URL: http://saralexx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0