Torp

Hej regniga Hogstad, hejdå mindre regniga Örebro.. för en gångs skull ;O

torp har varit UNDERBART, vad mer kan man säga?
Från konserter till möten, allt grymt bra!
I år har det varit mycket bättre än alla andra år, och jag har ingen aning om varför :P
Jag behövde verkligen komma bort lite, nu är nästan alla hål reparerade :)

En god natts sömn skulle verkligen vara till nytta nu! Har fått gå upp mellan 7 och halv 10 (en morgon), inte mycket till sovmorgon, men men..
Jag har också läst ut twilight-serien, känns lite konstigt att det är slut nu.. that's it typ xD

imorn tror jag att jag cyklar en mil och tältar ;D
Om ni två läser, fattar iaf ni varför :P

Nu ska jag sluta tråka ut er.
GOOOOOD NATT.

ps.
bilder kommer.

Kommentarer
Postat av: sofie

HEJ jag håller med dig

2009-06-22 @ 09:48:29
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0