Det är utsidan som ger insidan en chans

Hej!
Jag är inte särskilt aktiv på bloggen, som ni säkert märker,
och jag tror att ni får vänja er med kanske som max ett inlägg i veckan :P

I alla fall, i fredags så var det Basement, alltid kül :) efter det följde jag med Frida hem, sov där oså.
lördag gick vi upp vid typ 9, eftersom det var träning kl 10.
Alltid gött att springa av sig lite :)
Sen kom mamma och hämtade mig, duschade, läskades av SKUMTOMTAR, vilket jag är ganska sugen på :(
Men det är bara 8 dagar kvar till december!
7
dagar kvar till 1:a advent!
Då ska vi sätta upp mysiga julsaker! :D
Det är bara 32 dagar till julafton!
och det är bara 33 dagar kvar till värmen!
<3333334


nu får jag sluta att vara hyper och längtansfull.
fast det är bra.
att längta efter något.
då har man iaf nåt att leva för..

i lördags var jag med några kompisar och såg New Moon, grymt bra!
Sen efter filmen umgicks jag lite med Emma <33
Hade jättekul, och mycket var skönt att ha blivit sagt faktiskt <3
Du är bäst <3

Idag har farfar varit här, jag har äntligen skrivit klart min uppsats i tekniken, bara att skicka nu :)

nu måste jag sova innan jag blir av med internet, puss! <3


Mika - We are Golden ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

2009-11-29 @ 11:17:55
Postat av: amanda

åker ni till bali på juldagen alltså ? när ska ni fira christmas hos farmor och farfar? Julafton ? :)

2009-11-29 @ 11:19:20
URL: http://mandyymurray.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0