I got over you

Hej!

Det var länge sen!
Men jag har klarat mig, otroligt nog.
Jag ser mig själv som en väldigt klumpig person.
Det är jag inte ensam om att tycka borde jag tillägga.

Sedan höstlovet slutade har jag inte hunnit med så mycket om jag ska vara ärlig, snarare mycket mindre än vanligt.
Fast det är ju logiskt, eftersom jag oväntat varit mindre klumpig.
Men nog om min klumpighet.

Jag har hunnit bada med klassen, vi gjorde livräddning och jag höll på att dö.
Och jag ströp nästan Felicia. Om ni inte tolkat rätt så gick det alltså inte bra.
Vi har inte haft så många prov än (TACK OCH LOV!). Men det kommer väl framåt jul vid de första betygen, nervöst!
Och närmare exakt den 19:e ska jag, Sofie, mamma, mormor och morfar till ett hemligt mål, jag vågar inte skriva vart, om det skulle kunna vara så att de läser detta just exakt nu.

Jag ska vara med i.. Få se nu.. Den Levande Sjungande Julgranen 3-4 föreställningar, Skolkören 3 föreställningar, skolpjäsens mellanspel 2 föreställningar.. Runt 8-9 julföreställningar kommer jag vara med i i år. Jag börjar långsamt förstå innebörden i ordet julstress. FY VAD NERVÖS JAG ÄR. Men det är ändå kul :)

Annars då?
Nu i helgen hälsade jag på gammelfarmor Gerda, otroligt pigg för att vara 95 år måste jag säga!
Min gammelmormor Anna dog igår. Lite jobbigt, men jag vet att hon är på en bättre plats nu.
Jag ska antagligen gå på begravningen, det blir en vardag, så jag missar lite skola.

För er som vill se lägger jag upp mitt skolfoto, jag erkänner att jag har redigerat bort de röda plupparna i ansiktet, men det får ni leva med!


Nu ska jag duscha. hejjjjjjjjjjjjjjjjj
♥,    SΘΔ

Chris Daughtry - Over you

Kommentarer
Postat av: Emma

saknar dig, som vanligt!

2009-11-11 @ 21:37:50
URL: http://joohanssoonemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0