PÅSKLOV

Sjukt skönt att det äntligen är påsklov! :)
inte för att det kommer att hända särskilt mkt för min del.. >.<
jag kanske ska sova hos min mormor och morfar, och sen blir det väl lite kompisar.. :)
just det, det är ju träning på onsdag, och träningsmatch på lördag, ska stå igen, eftersom den där Felicia befinner sig i sälen, hon tog med sig Amanda också, mläh.
hoppas det blir nåt med basement på fredag också! :)

För övrigt så har jag varit hos min mormor och morfar på påskmiddag idag, varit riktigt mysigt! :)
fast det hade ju varit lite mysigare om det enda jag tänkte på kunde komma till mig och det jag drömde om två ggr kunde inträffa.. höh...

nu måste jag sova.

här är ett klipp som inte handlar om musik, men det är så sjukt kul!
De 4 första minuterna måste ses!! :D :D :D


all these knifes man!
What is that? Is that a deer?
It's not a donky yeah?
C'mon, let me see your face!
HAHAHAHAHAHAHAHAH... ahh my stomach.. EHHHAHAHAHAHAHAHHA.. ouch.. HAHAHAHAHA... HAHAHAHAHAH..
eiii.. eiiii... eiiiiiiiihihihihihihi...


det går inte att sluta skratta hahah x)

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha, så himla bra!

sjukt !

2010-04-03 @ 16:49:15
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0