SOMMARSOMMARSOMMAR

fy vad jag längtar till sommaren!! :D
kan det inte vara den 9 juni nu? :O
tänk bara.. Sena sommarkvällar med dom man gillar mest...
underbaaaaaaart <3

och bjärka såklart! (: <333


sol ute, sol inne,
sol i hjärta, sol i sinne

Det skrev någon till mig en gång, och nu vill jag önska dig detsamma!

det var ett sms jag fick lite lägligt sådär, så nu försöker jag hålla humöret uppe, utan att försöka blir inte livet så kul, det är ju trots allt bara ett liv man får!
Jovisst, det kan väl kännas lite dött inom mig, men det går över så småningom :)
haha minns du? :)
POSITIVT ah ah ah POSITIVT ;)


Neverstone - Summer
en grupp som jag hittade genom issa ;)

Kommentarer
Postat av: emma

haha, vi ägde på vandringen <33

love youu

2010-04-17 @ 16:52:49
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/
Postat av: sara

haha absolut <33

ilyt <3

2010-04-17 @ 18:14:33
URL: http://saralexx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0