UTE

hejhej! :)
sitter i solskenet med datorn och bara njuuuuter (:
vaknade halv 12 idag, det krävdes en ansträngning att ta sig upp...
var uppe till sent för att läsa ut den dära jobbiga boken.. och jag lyckades!!
nu ska jag bara skriva den där himla uppsatsen på 10 sidor typ... >.<
vi får se hur det går.

i eftermiddag transporteras jag genom mamma och hennes bil till Frida, sover där inatt oså.
fy jag lägntar till jag tar mitt moppekort och kan åka vart jag vill utan att be föräldrarna om skjuts..! Även om det går lite långsammare.. x)
iallafall, nu måsste jag ta itu med den där jobbiga uppsatsen... När tar detta slut?


John Mayer ♥

Kommentarer
Postat av: emma

<33

2010-04-07 @ 13:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0