"Dagenstestet"

Dagens vill ha: JUL

Dagens klädsel: svarta tights, röd tröja

Dagens frisyr: som alltid, lockar lite överallt

Dagens låt: Peter Jöback – Snön föll

Dagens saknad: lucia, alltid ♥

Dagens bästa: farfar som tog med mig till burger king! ♥

Dagens lycka: alla komplimanger, trots min mördade röst!

Dagens dummaste: tandläkaren som sabbar massa i min mun så jag bara har ont..........

Dagens misslyckande: min låt, helt klart

Dagens drog: vet inte... te?

Dagens köp: inget :D sparar det som är kvar av mina pengar...

Dagens middag: mamma lagar kyckling som jag inte kan äta av :(

Dagens godis: persikor :>

Dagens humör: jag väljer glädje :D

Dagens citat: Tänd ett ljus, och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna, jo ni kan den ju :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du skötte det jättebra trots rösten! Du är så duktig high five



Vad hette din låt? vill söka på den på Sporify, den är sååå fin!<3

2010-12-21 @ 21:15:09
URL: http://stettan.blogg.se/
Postat av: Lisa

hitta den, hah. Bra Lisa! Du hade ju skrivit i inlägget till och med.



Fast om jag ska vara helt ärlig så tycker jag du sjunger den bättre än jöback. kan inte du spela inte den till mig, hah (a)

2010-12-21 @ 21:22:23
URL: http://stettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0