ta tre djupa andetag

nu har inte jag bloggat på typ.. 5 dagar?
anledning som jag inte ens fattar själv att jag lyckats med:
jag har inte ens satt på datorn på 5 dagar!! stolt!

nä men jag har faktiskt haft fullt upp med lucia och allt :)
det är grymt och vi är bäst.
den stora konserten gick också bra, förutom att min pissiga röst bröt siggggggg
argargargargargarg
längtar tills vi får se videon iaf :D
fattar inte att det vi har pratat om så mycket är över nu :O

men nuuuuuu ska jag sova
so-inlämningsuppgiften kan ju ta sig nånstans..........
dumma mapp som inte ville följa med mig hem

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag vill också se video, på både er och dansen. Nu, nu, nu!! :D

2010-12-13 @ 20:46:45
URL: http://stettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0