Aktiv?

hejhej! :)

nu var det länge sen jag lade ut nåt, haha.
inte för att någon bryr sig, jag menar, ingen komenterar :O
otacksamt? ;O
i onsdags kom han iaf, det var roligt :)

Igår så packade jag lite sovgrejer, eftersom det bestämdes en övernattning med basement :D
när vi kom dit så skulle vi gå ut och leka (skulpturtävling och doppboll, fast tack och lov man behövde inte nudda bollen på gräset ;) ) i nästan midjehög snö, svinkul, lite jobbigt dock x)
och isac den muppen hade gympadojjor :O
jag och 3 andra i samma grupp vann en toblerone i tävlingen, men alla i vår grupp utom jag och sebbe hade gått x)
sen lufsade alla kalla och blöta tillbaka in till ett par varma tofflor :)
på kvällen blev det biljardpingis, maffia (i got my nose on you :D), massor av prat och sagan om ringen-marathon :)
den första filmen startades ca 22:00, och den sista slutade 08:40 ;)
många deltog däremot inte i sista filmen, och jag följde exemplet..
i morse åt vi iaf frukost, sen packade ihop sakerna och fortsatte att umgås.
Senare blev det också pizza på Napoli, fast jag orkade bara halva.. :)


Nu är jag iaf hemma, och extremt uttråkad.
ikväll blir det mys med familjen :)
hej


My heart will go on and onnnnnnnnnnnnnnnn
gitarr;


piano;


Kommentarer
Postat av: emma

heejj

2010-02-28 @ 18:45:54
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/
Postat av: sara

hej :D <3

2010-03-01 @ 18:10:21
URL: http://saralexx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0