Insnöad

hailo! :)

Ville bara skriva lite kort att alla planer för idag har blivit avbokade eftersom det inte går att öpppna dörren.
För mycket snö.. -.-
Man tycker ju att det borde vaar nog snart, men då blir det ju bara värre? :S
Det värsta var ju att jag drömde en dröm inatt..

Det var en varm sommardag.
Jag och Jouline sprang runt barfota i min trädgård och skrattade oss tårögda.
Med linne och shorts sprang vi där på det lena, gröna gräset, fria och lyckliga, så som det borde vara..


V
arför jag drömde just om Jouline vet jag inte, men den var underbar.

I
dag blir det väl mest dator, och melodifestivalen såklart! :)
Jag hejar på Andreas Johnson än så länge, men jag vet inte om det kommer nån bra ikväll..
Någon som vet? :)

Nu ska jag fortsätta tråka framför datorn, jag har ju inget vettigare att skriva om menar jag.. >.<

Det får bli en Glee-låt idag :)
Inte för att texten passar mig så bra, men stämmorna är underbara! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0