Miss

hej!

Jag har inte uppdaterat mig på rätt länge, men det beror på att jag har gannnska mycket läxor nu för tiden.
men ni får nöja er.

Idag så har det inte hänt så mycket. jag kunde nätt och jämt gå upp ur sängen en halvtimme innan bussen gick och snart gick jag in på den första av alla tråkiga måndagslektioner. Det blev inte precis bättre när jag kom på att mupparna Felicia och Amanda är i sälen och göttar sig på sina skidor just nu... Dom ringde förut föresten, det lät som dom hade haft en riktigt kul dag :)

När jag kom hem somnade jag en stund, sen bytte jag om till fotbollskläder ;)
jag började få lite småpanik när jag märkte att ingen hade kommit hem tio minuter tillgodo, så jag ringde pappa och frågade om han var på väg, han svarade att jag skulle gå ut till vägen, så jag gick till vägen, väntade ett tag, ingen kom.
När jag kom tillbaka till huset visade det sig att jag hade hört fel.. Pappa hade tydligen sagt att jag skulle gå ut och vänta -.-
så det blev ingen träning för mig. Även om jag hade sett fram emot det..

Det känns som det var droppen, för de senaste dagarna har inte varit roliga kan jag säga. Många ifrågasättningar, tvivel, misstro och mycket annat, och bara en missad träning var pricken över i:t.
Jag fattar inte vad det är för fel på mig, jag känner bara ett enormt raseri inom mig! :@



Men nu vill ni väl inte höra massa skit från mig längre, utan nu ska jag berätta nåt lite roligare! :)

Plugg i torsdags med Jouline och hennes kusin Isac, båda går i min klass ;) Vi bakade kladdkaka och annat roligt :)
Jag och Jouline fick skrattdampet idag, det var lite roligt x)
Det är inte bara raseri och tvivel och såna dåliga känslor jag har inom mig just nu, det är något annat också, något jag aldrig upplevt förut..

Jag har ingen aning om hur jag ska göra med allt!

J
ag kände att jag verkligen behövde skriva av mig lite, det gör inget om du inte orkade läsa!
Och du som orkade, jag tycker synd om dig som behövde läsa mitt pladder! :)

Dagens låtar
Imogen Heap - Wait it out


Alicia Keyes - Love is my disease

Kommentarer
Postat av: emma

du ar bast!

2010-02-12 @ 19:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0