orkar inte sova

Hej!

Det är ganska sent nu, men som ni ser orkar jag helt enkelt inte sova.. >.<
Jag är deprimerad. Seriöst.
Det är fruktansvärt kan jag bara säga..
Allt sviktar, är redo att knäcka mig.
Väntar på det perfekta ögonblicket.
Jag hatar det här.
Jag hatar mig själv.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Jag kan ju inte bara skriva det som är grunden till allt detta..
Funderar på att skaffa en personlig blogg, som bara jag känner till, där jag kan skriva precis vad jag vill.
Ja, det ska jag nog göra :)

Nu vill jag veta vad ni ska göra på sportlovet :)
Jag ska nog mest få mina glasögon och umgås med kompisar, ni vet ju vilka ni är :D
iallafall, nu måste jag facebooka litegrann ;*

Känner inte för att lägga ut en låt idag, sry ;$

Kommentarer
Postat av: emma

Jag sitter just nu i skolan och jobbar häcken av mig, saknar dig massa och önskar dig ett bra sportlov <3

2010-02-22 @ 10:48:10
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0