snöigt värre

Hej alla glada människorrrrrr! :)

Idag är jag sur.
Det har varit en rrrrrrriktig riktig riktig riktig riktig skitdag.
Och ni får aldrig glömma att ni ska vara asförsiktiga med vad ni säger.
En liten sak mellan två personer kan bli en megasak som hela skolan vet.
Det har hänt mig idag, så tänk på det, så ni inte hamnar i samma situation som jag
för jag kan säga att det är inte roligt.

Annars då, torsdagar är sjukt tråkiga!
Engelska, tyska, träslöjd och två jumpa.
På båda jumpalektionerna var vi ute, först åkte vi pulka.
det var rätt kul, fast jag var inte så delaktig om man säger så.. :P
Andra gången körde vi snörugby, snacka om nerborrad i snö! :O
men det var iaf riktigt rüligt.

Sen följde ulle med mig hem, vi pluggade lite till so-provet imorrn, ska öva lite till sen..
ser inte fram emot.
Annars gjorde vi lite mat, kollade lite på tv och lite annat :)
Tack för att du gjorde min skitdag lite mindre skitig eller vad man ska säga..

N
u måste jag väl plugga >.<

Här är en bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0