Tisdag? Nej torsdag? vecka 7?!

Jag saknade dig så fort jag tog steget ut i snön..

h
ejhej :D

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag, men jag fick datorförbud för att jag hade på den efter 10 i förrgår..

idag är den värsta av alla dagar, jag hatar torsdagar!!
Men den blev den bästa av alla dagar just idag, eftersom jag var med dig.. <3
menmen, dagarna går oerhört fort och det är snart mars, hjälp!
veckorna bara flyger förbi, och det känns fortfarande som om det är två veckor kvar till sportlov, men det är bara en dag kvar! :O

och jag kan bara tillägga att mitt sportlov hastigt har blivit avplanerat, på grund av att jag missade bussen för andra gången på väg hem idag.. bajs.
Jag får inte heller åka till kompisar på fritiden, varken på helger eller veckodagar.
Brist på ansvar, säger mina föräldrar.
Vad tycker ni? Är detta rättvist?

Nu måste jag fixa på fb, har lite att ploga i farmville ;)

Owl City, behöver jag säga mer? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0