hemma!

nu är jag hemma igen,, känner att jag vill göra om bloggen på nåt sätt... vet inte hur.. förslag? :)
helgen har varit sjukt nais, jag har som sagt blivit mycket brunare än innan, och gamla bikinibrännan är snart borta!
imorrn åker jag nog en snabbis till frida, hon har mina glasögon och mina ögon svider.. ;)
jag kommer antagligen överrraska henne, eftersom hon inte läser det här ;D
outfiten var den här;


jag måste säga att det är skönt att vara hemma igen, det har hänt alldeles för mycket för min del..
föredrar helst att chilla oså ;)
vad föredrar ni? :)

nu ska jag inte gå emot er vilja och fortsätta skriva, utan nu kommer våran film från torp!



kolla även detta spel, det gör mig frustrerad!!
82 sek klarade jag ;O
http://dagobah.biz/flash/MultitaskGame.swf


ciao ♥

Kommentarer
Postat av: emma

haha x) så himla bra film <3

2010-07-05 @ 20:04:18
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0