jag döööööööööööööööööööör

aaah
det skulle inte förvåna mig om jag dog just precis nu!
gahhhhhhhh
iaf, nog om att jag dör när som helst.
idag har jag varit i rinna och schtekt i solen, sjukt varmt som vanligt,
sen drog jag en sväng till frida, och nu, precis nyss, har jag varit ute och gått med min underbara person till syster och den snygga människan jag har äran att kalla min mamma!

alltså, den här luften! Den ljuva doften av blöt astfalt. Den fuktiga vinden som svallar emot dig när du går, som blåser undan håret från ansiktet och som mjukt tränger ner i halsen när du andas in den ljuvliga luften. Det, min vän, är luften i fullkomlig frihet!

Jag känner mig fri, ingen aning om varför, det kanske var det som hände precis alldeles nyss som förändrade läget.


ja, gissa när jag pratar om att vara friiiiiiiiihihihihihihiiiiiiiihhhh :D

ciao ♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0