no skeåne

nu sitter jag här igen, undrar vart jag ska börja.
jo, jag kan ju berätta att vi inte har åkt till skåne, annars hade jag ju inte kunnat sitta här och lyssna på ridin' solo och titta på regnet utanför fönstret, bäst jag drar ner persiennen, inte lika deprimerande.
så, för att trycka in några andra planer för de plötsligt lediga dagarna har vi bestämt oss för att se på bio ikväll! (:
det blev Inception, vi får se om den är bra :)
här är trailern:


igår så var ju emma och jag på kolmården, det var jättekul, träffade frida som tydligen var där samtidigt haha x)
och så såg vi Kenza, jag kände inte igen henne först, men emma ba:
sara, det är ju Kenza!! :O :O
jag: va, är det?
hon: vi frågar om vi får ta en bild!! :D
jag: nej jag vågar inte! :O
och så gjorde vi inte det x)
iaf, min kamera är urladdad just nu, men jag ska ladda den, bilder kommer väl typ ikväll?
nån gång då ja.

vi ska typ handla nåt innan filmen så vi åker nog snart,,

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0