träning!

kom precis hem efter en träning, gött att träna men såklart har man ont i magen och skoskav så det skriker om det, skit.
för övrigt tänkte jag lägga upp bilder, som jag lovat, dock inte från emma, dom kommer väl nån gång ;)

oh, glömde nåt jäteviktigt som hände i lördags efter kolmården, jag tog nämligen moppen till Felicia som jag träffade i Falkenberg senast, det ösregna så blev ju liiiiite blöt då >.<
men det viktiga; hos Felicia fanns också JOULINE som jag inte träffat på 5 veckor!!! :D <333
åh vad kul att träffa henne igen! <3
vi kanske ska ses en kortis på onsdag, om vi hinner :O
annars ses vi inte få ytterligare 3 veckor, eftersom JAG ÅKER TILL BJÄRKA PÅ SÖNDAG <3


jag ska köpa en ny mobil! :)
den här blir det nog;

osäker på vilken färg jag vill ha men kanske en vit ;)

men ja.
bilder kommer i nästa inlägg, måste duscha! :)

ciao ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0