4 dagar?!

Nu börjar det bli segt!
det är hela 4 dagar sen jag skrev sist.. :O
men vad har hänt?
hm
JO, det ska jag säga er, Amanda kom hit i lördags och sov här, jag tror vi såg minst 5 filmer x)
sen på söndagen så blev det träning, för både mig och Amanda :)
Kul omväxling!
Sen var det ju bara att plugga till det där idiotiska HK-provet...
Alla sa ju att det var lätt, men även om jag pluggade fattade jag nada på provet idag >.<
så jag har gannnska så många fel tror jag...

Den dära skolan började igår, och jag är redan less på den...
Fast det är ganska gött att vara utan prov hela nästa vecka ;)
I helgen blir det basement som vanligt, och på lördag kanske det blir att va med han :)
men vi får se ;)

Nu ska jag se på House som jag missat lite av nu :O

Den här låten lyssnar Sofie på 24/7...
Fast den är bra! :)

Gravity - John Mayer

Kommentarer
Postat av: sofie

mohahaha :)

2010-03-03 @ 21:15:19
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0