VI FÅR SE

hejhej! :)

Det var ganska länge sen jag skrev va?
i torsdags tror jag..
iaf
i fredags så gick jag i skolan, efter att jag gått i skolan gick jag hem, efter att jag gått hem så packade jag och sen blev det laserdome med basement :D
grymt kul!
sen följde jag med Frida hem o sov där o så.
lördag morgon började vid 07:00, vi åt frukost och bytte om och allt, sen ner till ip för att spela första träningsmatchen.
Matchen var mot Tallboda, vi ägde dom, men de vann ändå med 3-1... x)
sen åkte vi hem igen, duschade och fixade oss, sen så åkte Frida till hennes mormor och morfar, eller om det var farmor och farfar, minns inte :P
jag däremot åkte till han, vi gjorde inte så mycket, typ pratade :)

sen var det ju melodifestivalen, och det var väl inte helt fel låt som vann :)
fast jag tycker lite synd om pernilla :(

nu ska jag se film med Sofie :)


Owl City - Vanilla Twilight

Kommentarer
Postat av: emma

snnaaart är ni ju faktiskt mer än bara vänner eller?

puusss

2010-03-14 @ 20:21:39
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0