orsak stockholm

åh, jag glömde helt bort att säga att jag inte har kunnat blogga sen i onsdags.......

kolla här, i onsdags kväll packade jag väskan så den vägde 43589 ton,
sen i torsdags följde jag med amanda hem efter skolan, sov där och pratade och hade allmänt mysigt :)
sen igår gick vi upp vid halv 5 för att åka till skolan halv 6, ta bussen till det efterlängtade STOCKHOLM :D
tyvärr såg vi inga kändisar, men aa vi hade sjukt kul ändå, en bild på vad jag köpte kommer sen tillsammans med andra roliga bilder från stockholm ;)

sen under hela dagen som gått idag har det varit luciaövning för fulla muggar, mysigt värre :D

jag vill tillbaka dit nuuuuu, jag älskar synen av höga skyskrapor och fönster överallt :D
fast, jag skulle nog inte vilja bo där... haha



Kommentarer
Postat av: emma

vart har du varit din fillur? höga skyskrapor? <3

2010-11-20 @ 23:25:32
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/
Postat av: emma

sv: ja, men det förstod jag väll att du mena >.<

grejjen är ju att det inte finns några höga skyskrapor sötis <3

2010-11-21 @ 10:43:38
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0