blablabllllla

förlåt för att jag inte har bloggat på typ... en vecka x)
mina argument:
  • är astrött
  • har haft masssssssa läxor i veckan som gått, plugg typ 24/7
  • nu i helgen har amanda varit här, mysigt värre! :D
därför bjuder jag på lite bilder när amanda och jag har kladdkakesmetskrig (x

amanda, jag och våran kompis olof :)

men now i'm back! kör bröderna fluff i nästa inlägg ;)
hoppas ni inte har typ trott att jag dog eller nåt så ni skiter i att läsa min blogg, tänkte ju just ta tag i bloggandet igen ;O
that went well.. men aa

sov gott!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: njae, inget speciellt antar jag.. bara mådde lite dåligt <3

2010-10-31 @ 14:12:19
URL: http://johanssonemmaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0