har det här blivit en nattblogg?

jag skriver jämt på kvällarna nu för tiden..
det är då, precis innan man ska lägga sig, som man hinner trycka in ett inlägg ju, det är så för mig :O
men då får det vara en nattblogg, så ska jag sluta ordbajsa om det, och komma till det viktiga :)

det är nämligen såhär va.
jag har bestämt mig att jag vill satsa på folkunga. MEN jag har ett problem. när man ska välja en låt att framföra på provet har jag fastnat mellan två grymma låtar som känns helt rätt.
det står mellan:

......................
Oskar Linnros – Från och med Du ................... Lady Gaga – Born This Way

hmhmhm säg vad ni tycker så får jag veta, kan inte bestämma själv...
jag kanske kan spela in dom så som jag tänkt mig dom så får ni höra?

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaaa ! Spela in :)<3

2011-03-20 @ 11:51:03
URL: http://stettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0