I reach to you.

just nu känner jag för att citera min syster.

"Ledsen att det varit dålig uppdatering på bloggen ett tag nu, men jag har fullt upp med att hålla mig levande."

Min profilbild
har sjukt mycket att syssla med, inlämningsuppgifter hit och dit, läxor, nationella, prov...
puh, jag blir så trött på att höra de där orden...

MEN
skolans vårkonsert är slut för i år, förutom grejen i sjölingården då, och för sista gången :(((((((((((((((
det har varit grymt!! ♥♥

klicka på gustaf för att se alla bilder på facebook, mamma har tagit bilderna, så det blev rätt många på mig då.....
nu ska jag ta itu med det sista möjliga på matteuppsatsen
resten ska jag fråga persson om imorrn.
det blev ett läxinlägg idag.
tråkig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0