verkligen verkligen efterlängtat

ÄNTLIGEN HAR VI HÖSTLOV!

Känns bra att inleda det lite lugnt sådär. Än så länge händer inte alltför mycket.
Jag har hunnit städa rummet ordentligt, beställt 2 nya glasögon från Specsavers, umgåtts med Emma och Amanda, bakat kladdkaka med mamma, debuterat på trummorna inför publik och tillsammans med piano och allt och ändå chillat massa, så som det ska va!
bildbrist ÅH, syns inte ens vad jag har på mig.. halsduken = ny = bikbok om ni undrar!
Under veckan hade jag tänkt mig lite filmkvällar med mys, mormor och morfar, kanske möjligtvis ska jag vara med på ett lan, åka till Linköping, umgås med min syster (som är hemma hela veckan!!) och bara ta det lugnt, ladda upp inför den allra hektiska perioden för Folkungaskolans esteter! Tänk bara alla julkonserter, alla låtar, alla pianoläxor, allt...
Känns skönt att komma ifrån allt en vecka ändå, behöver det verkligen. Har grubblat ner mig mycket senaste tiden, kanske något ni märkt? Kanske trodde ni inte det om mig egentligen, ni som inte känner mig så bra, men jag kan vara något utav en tänkare.
Men hey, vad vore berg-och-dal-banan utan dess dalar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0