nu måste jag gå

igår var göj, träffade och pratade med många fina vänner. Ikväll blir det mer fina vänner tillsammans med mello, GO LOREEN!
jag mår braaaa, länge har jag längtat efter att känna denna känsla, undrat om jag varit glad egentligen, trott att jag har mått bra fast jag egentligen mått tvärtom.
det där med att lycka är ett tillständ, inte en destination stämmer. Jag tänkte inte på att vara såhär glad, glädjen kommer och går, likaså med sorg. Det man gör är att man lever, bearbetar, tänker positivt, sprider glädje, pratar med folk, umgås med folk, delar med folk, hjälper varandra. Ta hand om varandra, för glädje är bara riktigt äkta när man delar den.
tar upp mitt favvomotto till er som längtar efter den där glädjen hon den där konstiga bruttan känner:
The shadow proves the sunshine. Wait for it, dawn is breaking soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0