freeeedaaaaaaag!

det är SÅ skönt med helg asså! har varit en hetsig vecka med mycket att göra, men har klarat mig. med marginal, faktiskt. Vi hade matteprov som faktiskt gick väldigt bra!
dör av min mensverk också, ska bli skönt att ta det lugnt :)
helgen ser ut så att imorrn åker jag antingen till Motala till Ingrid, en jättesöt 96:a som går i min klass som jag tycker om väldigt mycket, ELLER så åker jag till Linköping och Linus, en kille i min klass som jag brukar skypa och minecrafta med, och är där och spelar in en av mina låtar i hans väldigt bra (enligt honom) ljudtekniksgrejs.
vi får se men nog om LÖRDAG.
för på SÖNDAG är det nämligen så att jag och mina kära lussevänner äntligen ska ses igen, vi ska spela nationalsången på SM i armbrytning lördag nästa vecka :)
PÅ TAL om nästa vecka!! Jag och min klass ska ut i vida Östergötland och spela upp en typ musikal för massa skolor! Ska bli så SJUKT kul!!! Jag spelar rollen som läraren "Annkristin Finmin", en körledare.
ah, kom och kolla på onsdag i Folkungaskolans aula 19:00 bara, gratis!
en av alla låtar vi ska köra är denna grymma låt:
hjälp vad mycket det blev nu, yeah jag skrev ett riktigt inlägg på typ 48 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0