English, please

Hej!
I'll work on my bad english, cause I'm in Bali right now, hope you'll understand anyway ;)
First I hope you've had a wounderful christmas eve, I had, and I forgot to write a note here before christmas :P
well, here it's runt 31 grader, pretty warm, and very syrefull luft!
I've been here for 4 days, today I got very red.. But what do you do when you visit a warm land? Yes, solar to death >.<
One time, when we ate under a tree, it like attacked me! Two of de fruits fell down on me x)
The first one landed on my head, and the secound one landed on my thigh..

Anyway,
I hope you will have a happy new year,
and I'll try to get a coconut on my head, then I will get really dumb :)
PUSS! ♥

(PS. I want to hear how Frida feels eating candy for the first time in a year!)

8



n
u är det bara 8 dagar kvar till jul! :D :D
har nyss ätit pepparkaksdeg, den är godare än pepparkakorna!
pepparkakorna gör jag nog nån annan gång ;)
och nåt mer roligt är att det äntligen har kommit lite snööööööööö <3
eller, lite och lite.. typ 100 minusgrader och 148 meter snö..
men det är kul, och jag är bäst på att överdriva :D

jag är skitnervös för julspexmellanspelet, det har jag sagt förut, men det är ändå skitnervöst!
jag kan inte spela gitarr! 8|
inga fler läxor är iaf riktigt skönt!
men det är lite tråkigt att inte ha tränat på några veckor.. känner mig jätteflötig, men vad gör man när man har 843 konserter? (Min överdrivna överdrivnigsförmåga igen ;D)

annars?
jag är besatt av tanken på de 10 dagarna som är kvar till Baaaaaliiiiiiii <3
fy sjutton vad jag längtar!!
+ att jag såg att jag såg att jag glömde bädda in en låt i förra inlägget, så nu får ni hela 2 underbara jullåtar!

Peter Jöback - Decembernatt


Colbie Caillat - Mistletoe


god jul från saraaaaaaaaa

Lucia

hej!
jag har inte haft tid att blogga, det har hänt saker hela tiden typ :P
det första jag vill berätta är att jag med skolkören uppträtt 4 konserter.
fy vad pinsam andra var, för alla vuxna!
tappade text och allt möjligt på min och rebeckas låt..
iallafall
igår så var jag först hos farmor. vi fick lite presenter att öppna till jul om vi inte träffas förrns dess.
vi hade mysigt.
sen så åkte vi och handlade lite i lkp.
köpte en tröja som verkar lite populår just nu..
tog en blå för att vara lite udda :P

sen när vi äntligen kom hem gjorde vi glögg och åt clementiner, pepparkakor, skumtomtar och allt sånt juligt :D
och inatt åkte pappa till Bali, den fuskisen.
men vi åker sen efter jul ist ;)
han sa att vi kommer först flyga till Amsterdam, den flygningen tar typ 2 timmar, sen vänta i 5 timmar till nästa plan som leder till Hong Kong som tar typ 13 timmar, och till slut flyger vi från Hong Kong till Bali, typ 5 timmar.
hela resan tar runt 26 timmar, bilresan inte inräknad.
jag kommer dö säger jag bara.
det är tur att flyget mellan Amsterdam och Hong Kong är ett jumbojetflygplan och har kudde, täcke, gratis hörlurar och varsin tv i sätet ;D

fyyyyyyy vad jag längtar!! 8)

-

idag har jag inte gjort mycket.
jag, Sofie och mamma var ute och gick, det snöade, äntligen :D :D
nu ska jag äta tacos, och sen blir det plugg ;(

hejjjjjjjjjjjjjjjj

Tema ändrat om du inte har märkt det.

Hej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har ändrat tema, försökte göra det lite "juligt", men ni ser ju hur det gick..
Inte helt nöjd men det får vara.
skulle vilja fråga Sofie hur du gör så att bakgrundsbilden följer med när man scrollar?



iaf.
jag måste plugga nu.
noprov imorrn
heiiiiiiiiiiij

Från och med nu blir det bara jullåtar ;D

Den här är särskilt fin.

Konssssssert :D

Hej människor!
det får bli ett kort inlägg idag.
idag är det iaf måndag, igen, bara 17 dagar kvar till JULAFTON :D
och jag vet inte hur länge sen det var jag fick sovmorgon..
nu i helgen har jag deltagit i 3 konserter.
Den Levande Sjungande Julgranen!
Det har varit grymt kul och hoppas på ett nästa år igen!
Och tack alla som har berömt min duo med Frida, även om jag inte riktigt kan ta åt mig..
Men roligt var det :D

Dagens låt blir......................
Jason Mraz - Fridas och min låt! :D
(I mitt vackra vita vinterland/Walking in a winter wonderland)

Kommentar?

Varför kommenterar ingen?
okej, jag vet att jag är tråkig, men en liten liten kommentar kan ni väl klämma in? :)

Idag var det iaf onsdag, extra skönt eftersom det är kort dag i skolan, och det går ju ganska snabbt då :)
på den korta tiden som fanns lyckades jag hinna stå på händer, och Felicia samtidigt :D
issa tog kort så jag har dedn inte här ;)
precis efter hon tagit orkade jag inte målla mig uppe längre och brakade huvudet i golvet, och Felicia fick en lite mindre smäll en kort sekund efteråt :P
Jag har ont i huvudet så ni vet.
när jag kom hem efter att nästan ha missat bussen pga kören satte jag på julskiva, gjorde glögg i mikron och åt pepparkakor :3 Julmys så det bara smäller om det :D
bara för det kommer en jullåt i slutet av inlägget*.
Sen så drog jag på en annan skiva med hits från 2007 och vråla sönder huset xD
Det är jag en onsdagseftermiddag när ingen ser ;)
Sen vid 5 vare träning och det var riktigt kul! Förutom att jag frös av mig öronen och några tår.. :P
Nu sitter jag här nyduschad och funderar om jag ska ta tag i högen av böcker bakom mig.
heij
* BAJSMYSKÄNSLAJULLÅT:

1 december


jag började bli lite nervös faktiskt.
jag hade inte särskilt mycket julkänsla innan igår, det var lite segt av min kropp tycker jag.
jag vart också lite nerväs för att jag tog sprutan igår, kände ingenting, och det är ju skönt i och för sig, men jag kände inget sen heller, och det är ju bra om man blir lite sjuk, och det blev inte jag :| men idag vaknade jag med värsta värken, och det vart inte bättre av att alla slog på den :( :P
så nu är jag inte nervös längre.
okej det där var en fet lögn. Jag fick bara 2 mindre anledningar till att inte vara nervös. Jag kanske har runt 4 anledningar till att vara nervös, tex alla konserter som kommer, bara det är typ 3 :P

IAF.
jag tycker att tiden går alldeles för fort. det är redan 1 december. Det är bara 23 dagar kvar till julafton, 24 dagar kvar tills jag åker.
och bara 39 dagar till mer ansvar. Då blir jag 15.. Hjälp
Det är snart.
Jag vill inte bli vuxen!
Fy nu blev jag stressad.
Jag ska göra läxor för att komma på andra tankar.
Efter Café World på fb :D

Låt för idag:
Mika - We are golden



Den finns i akustisk version också, vilken jag kan spela på gitarr :D

RSS 2.0