The Voyage of the Dawn Treader

vet ni att jag kom på att jag skulle säga att jag gjorde en grej den 25.
jag var sjuk då, om inte alla kom ihåg det, inte vet jag varför jag sa det igen.
yrare nr 1
iaf, jag och min familj åkte in till linköping och såg på nya NARNIA-filmen i 3D :)
undrar varför jag tvivlade på om den skulle vara bra...
budskapet, seriöst! SEVÄRD :)


my julklapps

julklapparrrrrr:

  • Boken i förra inlägget
  • Örhängen
  • En tavla
  • 4650 kr
  • julklappar från kompisar, i ett tidigare inlägg

i am tired

det är tråkigt att blogga nu.
måste plugga.

amanda och jag var på mellandagsrea idag, köpte bland annat:

tjocktröja bikbok
tights cubus
dessutom fick jag en bok av farmor i julklapp som jag tänkte använda till mitt "Boken om mig"-arbete :)))))


om nån där ute kanske har lust att veta resten som jag fick i julklapp, så får ni vänta några timmar :)

just det...

http://www.youtube.com/watch?v=dTCm8tdHkfI

går inte att bädda in, men åh vad illa x)

här kommer det lyckliga slutet:

undrar om detta publiceras

Jag testar att skriva från mobilen nu. Det går inte
fråga inte
jag och min familj har varit hos mormor och morfar gala dagen iaf, har varit jättemysigt! Fick dessutom tillbaka min kära pyjamaströja! Go snilleblixtarna, woho!
hejdå.

ä ja sjuk elle

ni vill inte se mig idag.
känner mig helt slut och död och ful och äcklig och allt
går som en våldnad runt i huset och letar efter kameran så ni kan få lite bilder från igår.
tyck synd om mig


GOD JUL

GOD JUL alla underbara människor där ute!! ♥


julgodis


sofie = duktig

ser väldigt gott ut, fast.. inte en av mina favoriter x)

farmor, farfar och farbror kommer på frukost imorrn :) ♥

this is a holy night

och så blev man till slut förkyld...
min tröst blir ahlgrens bilar och en vecka kvar tills jag åker och blir frisk!


Julen är häääär

här är det massa julmys :D
vi har julstädat, julbakat, pyntat och granen är snart uppe den med :D ♥
som grädden på moset, julmusik!
fast jag fattar inte varför man säger grädden på moset, det kan ju inte vara gott?
jag gillar dessutom inte grädde...


Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You

seniiiil kanske?

har jag berättat att jag fick lämna in min mobil och betala 1300 kr?
har jag berättat att jag fick lämna in den igen?
jag jag berättat att jag har fått tillbaka den?
den funkar äntligen nu, lycklig ♥

nu är det jul igen


nu är det äntligen jullov!!
om man har längtat!

inte för att man fick med sig typ 4 mappar över lovet meneeeeee...
jag ska ju till thailand 30/12-14/1 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
blir borta första veckan, orkar allvarligt talat inte tala om vilka alla läxor jag ska göra är.....

men aja, fortfarande skönt med jullov, och hallå, det är julafton i övermorrn :O :O :O :O :O


mina underbara vänner ♥

"Dagenstestet"

Dagens vill ha: JUL

Dagens klädsel: svarta tights, röd tröja

Dagens frisyr: som alltid, lockar lite överallt

Dagens låt: Peter Jöback – Snön föll

Dagens saknad: lucia, alltid ♥

Dagens bästa: farfar som tog med mig till burger king! ♥

Dagens lycka: alla komplimanger, trots min mördade röst!

Dagens dummaste: tandläkaren som sabbar massa i min mun så jag bara har ont..........

Dagens misslyckande: min låt, helt klart

Dagens drog: vet inte... te?

Dagens köp: inget :D sparar det som är kvar av mina pengar...

Dagens middag: mamma lagar kyckling som jag inte kan äta av :(

Dagens godis: persikor :>

Dagens humör: jag väljer glädje :D

Dagens citat: Tänd ett ljus, och låt det brinna, låt aldrig hoppet försvinna, jo ni kan den ju :)

kom strålande jul

dampppppppppp
min röst
mina tänder
damppppppar

jag blev hes typ igår och på skolans konsert imorse kunde jag inte sjunga, aspinsamt.
jag lät typ som en anka i målbrottet

sen skulle jag iaf till tandläkaren, de ryckte lite och hade sig, trodde de skulle dra ut tänderna.
nu dör jag. brukar det inte göra mindre och mindre ont??
måste beställa ny tid så dom får spänna om den igen, för just nu ser min underkäke helt sjuk ut.

tur att jag ska ta bort den 2 mars <33333333

(längesen och fult redigerad........)

HEY bambambam got any grapes?

kände för en rolig låt/berättelse :)



bara för att det är jul om 4 dagar nu så får ni en extra! :)




great update


nytt rekord på unicorn attack!!
86 286 (H)

jag vill åka skidor

gött med träning
illa att jag glömde skorna... :((((
men jag får skylla mig själv.
nu blir det bakning för fulla lådor!


cried my eyes out

jag sover nu kan jag ju lugnt säga!
outfit för igår ;)


Tjöt massa efter sista lussandet, älskar er! ♥

det är inte snön som fallerrrrrrrrrrrrr

kommer antagligen inte hinna blogga idag så fixar tidsinställt... ;)
här kommer som tröst en mysig (HÄHÄ) jullåt, ohh längtar!!!
iiingen aning om vart jag har hört den här innan... :O

Anders F Rönnblom – Det är inte snön som faller

nej men seriöst då. kolla hela min julmys-lista på spotify här

nu tääääääändas tuuusen juuuleljus

ha en riktigt mysig lucia!!
jag är antagligen någon stans och yrar på luciasånger! BÄST

här kommer iaf ett roligt klipp som jag satt och asgarva till den 2 december :))

videon

smycke från skänninge lucia

kärleken övervinner allt
amor vincit omnia


ta tre djupa andetag

nu har inte jag bloggat på typ.. 5 dagar?
anledning som jag inte ens fattar själv att jag lyckats med:
jag har inte ens satt på datorn på 5 dagar!! stolt!

nä men jag har faktiskt haft fullt upp med lucia och allt :)
det är grymt och vi är bäst.
den stora konserten gick också bra, förutom att min pissiga röst bröt siggggggg
argargargargargarg
längtar tills vi får se videon iaf :D
fattar inte att det vi har pratat om så mycket är över nu :O

men nuuuuuu ska jag sova
so-inlämningsuppgiften kan ju ta sig nånstans..........
dumma mapp som inte ville följa med mig hem

du är allt

jag såg en stjärna falla
tror jag

ahahah ahahah hahaha hahaha hahahah

family guy:


blåögd krokodil

första "konserten" gick väldigt bra!! nästa på onsdag, längtar! ♥
nåt jag inte längtar efter är skola imorrn...........
blä

stjärnor som leda oss vägen att finna

är hemma nu.
är jättetrött.

vi ska ut och sjunga imorrn för första gången! :))))))))
kul att jag glömde hämta jackan vi ska använda imorrn, får gå i min skitiga "vita" jacka.
men de e naiz

nu ska jag faktiskt stänga av datorn och göra vettiga saker.
typ slå in massa paket :D


skänninge lucia är bäst i hela världen

när detta inlägg publiceras har jag det underbart och mysigt i betania med härliga vänner!
ville bara skriva nåt så ni får nåt att läsa denna lördag.
övaövaövaövaövaövaövaövöaöva

intekuuuuuuuuuuuuuuuulllll

förresten, SÄMT att olle åkte ur idol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

we were meant to live for so much more

fast i mjölby ända tills nu.
blev ingen farfar tyvärr, men en hel del julklappar, och härligt på basement!
imorrn lucia hela dagen ♥
pössgodnatt ♥


jag väljer lycka

ikår blev det ju så att jag och amanda såg på Harry potter och dödsrelikerna, riktigt välgjord men var lite förvirrad eftersom jag typ inte mindes nåt från tidigare filmer. heh
men trevlig kväll amanda! <3


imorrn ska jag klippa mig också, stannar hos farfar efter sista dagen på praon, han är bäst!
idag har jag dessutom tillbringat ett par timmar med luciagänget, grymt som vanligt!! ♥

PUSS

when nothing goes right, go left

det har varit mörkt i en halvtimme nu
det var 21 minusgrader i morse
det är en meter snö
det är kaos på vägarna
folk dör

men det är mysigt!
nu ska jag ha en lussebulle

nåt att ha i skolan i framtiden? :)

RSS 2.0