händelserikt värre

snart ska jag se idol, men först ska jag duscha.
förresten var det himla varmt idag :O nån som märkte? Tror det var typ 20 grader :D
skolfoto på morgonen, orkade inte bry mig så det blev som det blev ;)
det var so-prov också, damp, men det gick okej.
hoppas jag blir godkänd

lucia-fotografering på onsdag om 2 veckor också.
hoppas det blir braaaaaaaaaaaaa
men aaaaaa
måste duscha nu

heeeeeeejdå alla mina fina 58493 bloggläsare ♥

just det

nejjjj ett till inlägg tycker ni säkert.
men jag glömde faktiskt det jag tänkte berätta från aaaaallra första början :O :)

i skolan äre ju i vanliga fall ganska flum/tråk/kul/härligt/orkarintepiss.
MEN
en annorlunda sak som hände i tisdags... igår var det ju ;O
jo, till saken, nu yrar jag igen.

det var luciauttagning :D
jag trodde seriöst inte att jag skulle bli en av dom 7 som kom med.
men det blev jag ju :D
seriöst, det kommer bli så himla kul tror jag :D
hoppas såklart på att jag vinner, höh, men alla har stoooor potensial kan jag säga!

dom som kom med:
Sara Alexandersson
Jouline Gårdstrand
Frida Wahlström
Alma Axén
Linnea Carnrot
Isabel Kilpeläinen
Johanna Lindén

röstaröstaröstaröstarösta (:

nu blire idooool :D

"jag har så mycket att berättaaaaaa!"

fast egentligen är det inte så mycket.. :O
åh jag måste sluta yra :O
har hört måååånga gånger att jag yrar och svamlar för mycket..
jag tror jag har blivit som jouline x)
men man blir ju som man umgås :)

iaaaaaaaf
jag klippte mig ju
billlld kommer här......

ni kanske inte tycker att det syns skillnad, men asså, myyyycket kortare enligt mig!
för er som undrar;
tröja - H&M
byxa - ginatricot
smycke - Baliii


face/hairlook

går inte så bra här va

snart ska jag in till mjölby och klippa mig :D
dumt av mig att inte fråga här om jag ska klippa mig...
men skriver mer om allt som hänt ikväll, nu måste jag hinna med bussen!



ciao ♥

Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

bara jag?

seriöst, är det bara jag som slutar blogga närskolan börjar? :O
det känns lite som om alla bloggar massa nu, hänger inte med längre >.<
men skitsamma
ikväll var det basement, som alltid på fredagar, och det var två som döpte sig :D
så kul att se! :D
aja, imorrn kommer amanda hit, och förhoppningsvis jouline så vi kan se på film :)
men nu äre sovdags.
ögonen skriker efter sömn


ciao ♥


Adam Lambert - If I had you

olle ♥



visste

haha, jag visste att det inte skulle funka att blogga samtidigt som skolan är igång... x)
men nu skriver jag om jag har lust.
och lust är just vad jag har nu :)
amanda åkte nyss, vi såg filmen "Hachiko: A Dog's Story"
första gången tjöt jag ihjäl mig, seriöst.
nu var det inte lika illa, som tur var.
men jag känner mig fortfarande helt bedrövad nu efteråt.. >.<
nä, en jättebra film att se på om man vill kolla på en riktig tjutfilm!

en riktigt hjärtskärande film <3

iaf, förutom att jag inte vet någonting för tillfället, mår jag ganska bra.
jag bara gör.
läxor, exempelvis.
livet går

so do I ;)

ciao ♥



åh, låten får mig att gråta :'(

RSS 2.0