Hu vad kallt det är!! Försökte komma in i ...

Hu vad kallt det är!! Försökte komma in i planet så fort som möjligt, och nu äntligen sitter vi här.. Är så laddad!!! Vi lämnar marken och sverige om en kvart, säger därför HEJDÅ ALLA FINA, och så säger jag HA EN BRA VECKA :-) gott nytt år också! Vi får se om jag hos av mig nån gång under veckan. PÖSS


Då var det dags! Hann aldrig publicera ett...

Då var det dags! Hann aldrig publicera ett inlägg innan jag lämnade hemmet och datorn för en veckas sol, det blir en mobilblogg! Halvligger i bilen och är rätt trött för tillfället, drar på lite musik och slumrar, I'll keep in touch!


ah orkar inte komma på nåt fyndigt här

idag blir det packa för fullt! Orkar verkligen inte, men det leder ju till något gott...!
nu ska jag handla med mamsen, tjo!

måndagskul en fredag menmen

hittade den här på Lisas blogg och tyckte den var helkul! x)

Adele, lyssna.

hej påer
händer inte så mycket idag, tänkte vara hurtig och dra ut och springa, men sen ser jag vädret, drar mig mot duschen direkt..
kör en singalong med adele, kanske spelar in lite av nån av mina låtar innan mina föräldrar kommer och skramlar. Vi får se.
Älskar att vara ledig!
första skoldagen...!

för er som inte vet: 1. Sunes sportlov och 2. Mysteriet på greveholm

det blev en spelkväll ikväll
Soffan och jag har nyss klarat detta:
nu planerar vi att klara detta:

hälsa varannan minut

idag blev det en spontanresa in till mellandagsrean med systern min, blev lite grejer :)
sa jag att min kamera funkar igen?
för säkerhets skull: Min kamera funkar igen!!!!

so that was christmas

vad tråkigt det känns dagen efter!! måste umgås.
härlig jul annars, hann med hela släkten och ett julframträdande (Y)
hoppas ni hade en fin jul, och att ni får en god fortsättning!
Snartsnart åker jag till Gran Canaria!!
julafton 2010
julafton 2011
haha
presenter ♥

fredagsmys

åh vad skönt det är med loooov!
sista dagarna, måndag-onsdag, var bara chill med massa roliga konserter!
nu är granen äntligen uppe, har däremot ingen julkänsla nu när snön försvunnit igen...
ska umgås med familj nu, GOD JUL PÅ ER ALLA
tack ulrika ♥

min kamera funkar

deltog i en konsert idag, det gick bra

det är ju han

lucian var kul!
ska göra resten av den där historia-uppsatsen, sen några mattetal, sen... SEN
chilla sönder!

just trying to live my life fully

mår rätt bra i nuläget :)
  • har finfina vänner ♥
  • imorrn ska våran klass lussa på IKEA
  • om 4 dagar kommer sofie hem
  • om 12 dagar är det julafton
  • om 26 dagar blir det Gran Canaria en vecka
  • min familj är bäst
  • om 5 dagar är det julkonsert i Hogstad, missar däremot Trojans konsert..
  • om 7 och 8 dagar är det julkonsert i skolan
  • om 10 dagar är det jullov
det enda negativa jag måste tillägga är att jag måste gå upp typ 5:30 imorrn p.g.a lucian, fett värt ändå :)

goodie

hade en kättekul kväll igår, var bl.a. på Skylten i linköping och kollade på bra band som spelade. Några av dem går i min klass/skola.
Sen så var jag också på alternativ en sväng, umgås med massa bra människor ♥
kom hem ett typ, satt och skypade med linus, en från klassen, till väldigt sent.
Bra kväll!

PS. Jag har fyra kalendrar av olika slag :D

ska alldeles strax sova, ska bara kolla skolhemsidan Fronter ifall nåt nytt har hänt, sen ska jag se på dagens avsnitt av julkalendern.
Kalla mig barnslig men jag älskar faktiskt att se julkalendeern, även om den suger :)
Jag kör med att jag inte ska sätta på datorn, men idag funkade det inte riktigt...
SHOO BREEE helg efter imorrn :D

man får ju passa på när det funkar

jo just det! Min kamera fick plötsligt ett ryck och funkade för ett ögonblick!
Den nya tv:n vi köpte ett tag sen
pianot som jag flyttade in till mitt rum ett tag sen
osså bilder på moi

konserter och övningar och läxor och dator.. och kärlek!

Oj vad aktiv jag har varit!
Nä men jag... jag
vet inte vad jag ska skriva.
nu blir det matte, shoo breeeeeee

välj glädje

Att välja glädjen kan vara hur lätt som helst.
Att välja glädjen kan vara hur svårt som helst.
Oavsett vad, är alltid det bästa valet man kan göra just glädjen.
denna julhälsning kan verka konstig, men den är ändå värd att lyssna på tycker jag :)

kort dag imorrn ♥

Det blir One Tree Hill resten av kvällen!
.......... efter matten.
mår okej annars, tar mig igenom de 23 dagar som återstår till julafton!! ♥
Gavin DeGraw - Not over you

RSS 2.0