vilken dag

sämsta dagen ever känns det som.
piss

jag har inget att skriva

jag måste studera lite känner jag.
men eftersom jag glömde min so-mapp finns det inte sådär jättemycket att göra.
nu kommer ångesten
måste plugga imorrn och på onsdag!! :OO

► Play the moment
▌▌ Pause the memories
■ Stop the pain
◄◄ Rewind the happiness

Taylor Swift - Today was a fairytale

hon är ganska så sjukt grymt bra hon med

2010 picsss




ciao ♥



bara för att hon är bäst och melodin är härlig

söndagggggggggggg

jag känner att jag inte är så bloggig längre, hoppas det är luuungt ändå :)
igår så var jag hos min mormor och morfar typ hela dan, sen så vare ju Alternativ på kvällen, vilket var bääst! :D
nu så är hela släkten här och firar min kära pappa som fyller år idag! :)
sofie och jag gav honom godis och en trisslott, han vann 50 spänn, coolt va? ;D
vid 5 äre match i ip vid 5, kom gärna och kolla på medan vi krossar Ljungsbro! ;)
Taggad till max! ;D
 
nu ska jag vara social med mina söta kusiner :))
gamla bilder dock! ;)

ciao! ♥


today is where the book begins

the rest is still unwrittennnnnnnnnnnnnnnhh

igår så var det en tråkig dag.
torsdagar kommer bli min nya hatdag tror jag.
mitt schema syns inte:


nu blir det Basement! :D

ciao ♥

ny mobil förresten

jag kanske inte sa det... x)
jag har köpt ny mobil! :D
tyvärr så funkar inte den för tillfället, piss på det men det löser sig nog, annars för jag mer damp ;)
samma nummer som innan, så ni vet!
den;

l♥♥♥♥ve (:

aja

ciaoooo ♥


Natasha Bedingfield - Unwritten


akustisk version, samma låt


hmm, har jag hört den förut jouline? hahah x)

jag är bäst

jag har lyckats med något som jag aldrig trodde jag skulle lyckas med.
jag, Sara Alexandersson, har gjort så att min cp-mobil la över allt på den till min dator :D
visst är jag grym? ;)
här kommer lite bilder ;D


*2009


film från idag.....

2010 kommer i ett annat inlägg, måste sova!

ciao ♥

onsdag

nu har skolan börjat, så ni vet.
jag kommer nog inte blogga sådär jättemycket, men ska försöka med ett inlägg per dag ;)
de två senaste dagarna har jag befunnit mig hos jouline, så det är därför jag inte har bloggat.. :)))))))
men nu börjar fongarna på fortet igen, ska se! ;D

ciao ♥



Christina Aguilera - Ain't no other man

The End

nu vet jag vad som händer idag iaf :D
jag ligger i solen och myser med Melissa Horn och datorn, härligt att det kom lite sol! :)
men iaf, det blir bio idag, Knight and day som sagt.



sen, förhoppningsvis, åker jag till jouline och spenderar min sista tid som ledig med henne.
Usch, sommarlovet är slut..
Skolan börjar imorrn, jag måste gå upp halv 7..
blir deprimerad, ska gå in.
det börjar bli kallt.

ciaoooo

förlåt, men jag bara måste lägga upp den här!


with a shoooooooout of looooove!

jag måååste soova nuu bara så ni vet.
jag måste bara skriva att jag äääääääääälskar.... nåt :D :D
jag vet inte vad det är jag älskar, men typ allt! :D
prata med mig!

jaja nu mååååste jag fortfarande sooovaaaaa

ciao readerzz ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Matt Redman - Holy moment


Bättre!

Superchick – Holy Moment (Unshakeable, Acquire The Fire Album Version)

Melissa Horn ♥

för dom som vill kolla finns nu bilderna från i onsdags (Motala) hääääär.
på min syrras blogg alltså ;)

och ja. det har inte hänt nånting idag.
segt.
imorrn är det fortfarande osäkert om jag ska på bio eller va med jouline eller vad som nu händer.
aja

ciao


Melissa Horn! ♥♥

Melissa Horn – Säg ingenting till mig
Melissa Horn – Jag ska sakna dig imorgon
Melissa Horn – Falla fritt
Melissa Horn – Långa nätter
Melissa Horn – New York
Melissa Horn – En famn för mig
Melissa Horn – Sen en tid tillbaka
Melissa Horn – Till Hiva

jag kom på att hon är min favoritsångerska!


godmorgonnn!

idag;
oklart/ingen aning


jag kanske skulle på bio idag, Knight and day, men kanske inte.
jag kanske skulle va med jouline idag, jag måste ringa henne!

annars så,,
solen skiner :D
jag är lycklig :)))))

ciao


Katrina & The Waves -
Walking On Sunshine

vill inte

jag vill inte sova
jag vill inte glömma
jag vill inte att denna underbara dag ska bli igår

lycklig

nuuuuuu så är jag hemma från höstens första Basement!
Underbart asså!! <3
Innan det så spenderade jag lite tid med min saaaaknadee Tabita Matilda Jouline Gårdstrand, du är ju bara bäst!

jag är väldigt positiv, kanske ni tycker, men det är för att jag är lycklig! Bara så ni vet ;)
men jag måste försöka sova, imorrn är en ny dag, nya möjligheter!

ciao
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

rolig dag ändå!

även om jag har varit hos tandläkaren och inte längre kan äta, så har det varit en great dag! :D
jo, jag vaknade 9 av att klockan ringde, sotarn skulle ju komma ;)
förutom att han var snygg så sa han att det var massa sot, för er som intresserar er. höh

sen skulle vi ju till tandläkaren, går i motala, och efter att dom spände om hela munnen på mej så bestämde sofie, som körde mig förresten, vi tappade bort oss....

iaf, vi bestämde oss för att äta i motala, det blev världens goaste kebabtallrik, mums!
sen kom massa getingar så vi sprang därifrån.

sen köpte vi mjukglass och satte oss vid vattnet och doppade fötterna, underbart var det! :)
det kom en anka, vi gav den lite av våra strutar, pch sen kom det 3927 till, en åt upp min tå och en annan mina fingrar :(

sen åkte vi hem.
vi var inte hungriga, och mamma hade gjort värsta brakmiddagen!
så då fick vi dåligt samvete och diskade allt och alla, och ja, massa iaf.
(ursäkta opersonliga bilder, sofie tog på hennes mobil, har inte fått dom.. blir så tråkigt utan bilder! :O )


nu, till er som orkat läsa allt, här får ni! :)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ciaooooo ♥



Katy Perry ft. Snoop Dogg - California Gurls
denna spelades på restaurangen vi åt på,,
sofie vill inte gilla den här, men det gör hon (:

tandläkare är tråkigt

nuuuuuuuuu så är jag hemma igen!
eller ja, kom ju hem igår men orkade inte blogga då ;)
asså, jag tror att mormor och morfars hus är den mysigaste platsen på hela jorden! <3
jag hade velat stanna tills idag med, men sotaren kommer idag >.<
PLUS att jag ska till tandläkaren och fixa om min tandställningsskit..
TAGGAAAAAAAAAAA...............

men aaaaaaaaa efter att jag har varit där så tror jag att jag ska till jouline, jag ska nog ringa henne snart!
fast först ska jag ringa mamma och fråga om jag kan klippa gräset :3

ciaooooooooooo




OneRepublic - Secrets
Låt från Trollkarlens lärling (filmen är med i musikvideon)

rsdgöknasr

nu drar jag till mormor och morfar!
blev 1-1 i matchen..
bajs


ciao!

Trollkarlens lärling

idag var det tänkt att jag skulle hinna med att åka till lkp och lämna tillbaka en för kort kjol, men så vart det ju inte såklart, det var plötsligt "för lite tid" enligt mamma, så det får bli inklämt imorrn, nånstans mellan matchen mot Ljungsbro halv 1 och mormor och morfar efter det, gött!
har redan börjat tagga inför matchen asså! :D
VI SKA VINNAAAAA

mjo, typ
nu så ska jag.... hm

ciao ♥


Half of my heart - John Mayer ft. Taylor Swift
*kommer alltid att vara sommar '10 för min del! <3

Switchfoot

nu har jag ändrat så att det går lite lättare att läsa, bättre? :)
har också tänkt länge att jag skulle byta texten unger mitt namn, och nu är det äntligen gjort! ;)
"The shadow proves the sunshine"
På Bjärka gick jag och nynnade på den typ hela tiden, och låten har lixom blivit speciell för mig :)
ILOVEIT
här kommer den ;D

ciao ♥


Switchfoot - The shadow proves the sunshine

HAHA

vad kul man kan ha när man har tråkigt (:
bjuder!

ja, jag har tagit kort på ett handfat ;)

det här tyckte jag faktiskt var ganska fail.... x)



coai ♥

esinfdskaö

vet inte vad jag ska skriva för rubrik heheeeeeee
MEN
nu kör vi
ja, jag var ju i vadstena med farfar och Sofie idag, vi fikade och spelade minigolfoch bara myyyste :D
jag vann ;D
det är sjukt mysigt i vadstena så ni vet! :)
vi hann som tur var hem innan allt regn och blixtret och dundret kom ;)

kan det inte bli sådär varmt som i början av juli igen, sådär precis innan s*olan börjar?
sen kan det ju ösa ner när man väl sitter där.
i det där något bekanta klassrummet
jag blir seriöst deprimerad bara jag tänker på det!



oh förresten, jag kan ju säga att jag inte kommer ha en slapp dag förrns typ, lördag nästa vecka, kommer göra nåt varrrrje dag :O :)
men det är väl bra att komma bort när s*ola-ångesten börjar komma, då tänker man inte lika mycket på att det är s*ola om 9 dagar.....
nä, nu ska jag sluta svära.

ciaooooooou ♣



Planetshakers - Rain Down

hujjj

klockan halv 11 komme farfar, vi ska spela minigolf och massa i vadstena! :)
men eftersom han hommer om typ 10 timmar så måste jag sova nu.
godnatt!



jag lovar att alla flickor som ser denna bild suckar av avundsjuka!
jouline är sötast i hela världen!
och jag saknar henne :( ♥

inte död

i tisdags var jag ju i lkp hela dagen med amanda, missade dock träningen :((
iaf, blev en hel del kläder, men det är så sent, orkar inte bilder nu..
ville bara skriva ett kort inlägg, så ni vet att jag lever ;)
skriver imorrn!

ciao ♥

godmorgon bloggeän

nu drar jag till amanda snart, vi ska shoppa i lkp (H)
annars har det inte hänt mycket..

JOULINE, RING MIG NÄR DU SER DETTA
är du snäll :)

ciao ♥

bilder från....

bilder från kolmården
bilder från liseberg
bilder från bjärka
bjärka
bjärka
bjärka
bjärka

bjärka ♥

för dom som har lust lixom ;)

ciao ♥

bjärka

jag tänker inte på annat än att jag vill tillbaka
mänskliga uttryck kan inte beskriva hur grymt bra det var!
många nya människor har jag lärt känna, plus att jag har fått flera minnen för livet!
jag fattar inte att jag tvivlade på att åka alls!! :O

aah, jag är ordlös!!
jag älskar Bjärka! ♥

(bilder här)

ciao ♥

morgonjumpalåten! :D


här är låten;

Sweat - Casely ft. Lil'Jon & Machel Montano
(spotify)

RSS 2.0