nytt... igen

jag blir aldrig nöjd.
men nu får jag vara det ändå.
för jag orkar inte ändra mer.
vad tycker ni om min nya design? :)

men seriöst så måste jag göra läxor nu.
jag kan inte skjuta på det längre.

dagens låt blir den låt jag vill att isac ska sjunga på vårkonserten :)

Michael Jackson - They don't care about us

kortkortkortkort... kort

som ni ser blir det här ett kortkortkortkort... kort inlägg.
varför det är just 5 kort kan ni ju fundera på.

jag har haft det bra på Bali, hoppas bilderna berättade några 1000 ord, för jag orkar inte berätta.
på senare tider har det inte hänt så där jättemycket utöver det vanliga, bara skola, läxor, kompisar, just det!
jag, Sara Maria Alexandersson, har varit sjuk. Två gånger! jag hade massor feber.. Det var inte kul, även om det är ganska skönt att slippa skolan för en gång skull.. :P
Föresten har jag fyllt år, 15, så jag har firat det med. Jag fick mest pengar, en stämapparat till gitarren också. Av Frida fick jag lite skönhetsfixaprylar också. Och en låda med skumtomtar. Nu fick jag nog med allt.
Men det är inte över där, för om två veckor ska min mammas sida av släkten ha ett masskalas för min mamma, min kusin, min morbror och mig. vi fyller nästan samtidigt, komiskt nog.

nog om massa födelsedagspresenter och kalas och sånt.
Vad fick ni i julklapp? :)

nu ska jag inte hålla på och skriva mycket längre. Det var Emma som ville att ajg skulle skriva först, så jag tänkte att det var ju ett tag sen..

iaf, dagens låt är

IMOGEN HEAP
HIDE AND SEEK


ps. denna låt har nån konstig snubbe remixat som han kallar WATCHA SAY.
MEN det är IMOGEN HEAP som gjort den.
jag ville bara understryka detta eftersom Frida en dag vågade sätta sig emot mig och imogen heap 8)

tack och hejjjjjjjjjj för mejjjjjjjj

bilderrrrrrrier

jag har, som ni ser, inte varit så aktiv här, men det är för att det tar så jobbigt lång tid att ladda upp dessa bilder.
resan har varit grymp kul, avslappnande och allt annat man kan tänka sig!

Det du ska göra nu:

Luta dig tillbaka och nnnnnnnnjut av bilderna!


flygresa


stranden


nyår (ursäkta)



nyår


besök i Kuta


vulkanutsikt



zoo


övrigt


avslutningsbild!
hejjjjjjjjjjjjj

RSS 2.0