Frida Felicia Sara

Igår cyklade jag som sagt en mil, nämligen till Frida och Felicia.

När jag kom låg dom och flötade framför en tråkig, svartvit film..

Jag ryckte upp dom ur soffan, och vi gick ut och satte upp tältet.

Sen så "badade" vi i Fridas nyfyllda pool, och det var ju lite kallt då..
Efter ett tag (när vi blev varma xP) gick vi ut och gick.
Då träffade vi på Emil och hans kusin Anton.
Vi pratade och gick lite runt Skge.
Till en lekpark, tivoliängen, Felicias farmor.. Ja, ni fattar :P
Plötsligt vart klockan 23 och vi var tvugna att gå hem så inte Fridas mamma skulle bli för orolig..

Idag vaknade jag vid 11, kunde inte somna om, så jag hade lite kul för mig själv..
Hehe jag tog kort ;)



Det var lite kul tycker jag :))

När slöfockarna äntligen vaknade en timme senare åt vi frukost och fixade oss och så..
Emil och Anton kom förbi för att hämta Emils mobil han tappade igår också.
Sen så bestämde vi oss för att baka, så Frida gjorde en negerbollssmet och hällde upp på tre tallrikar x)
Med fullproppade magar badade vi lite.. Kan säga att det var mkt varmare än igår, men fortfarande väldigt kallt, fatta då hur det var igår :O

Direkt när vi steg ur poolen var jag tvungen att cykla hem i racerfart (27 minuter!) för att jag skulle till optikern..
Tack och lov fick jag inga glasögon, men ska dit i september igen :S
På vägen hem ringde pappa och ville ha kebab, så vi fick stanna till vid daves och köpa lite.
Kom hem, åt, satte mig här.

Började deppa..
Tänk att en liten mening kan förstöra en hel dag..
Skit samma. Nu ska jag... göra.... nåt


Bilder från torp


Jonah,                            Amanda,                    Noël,            Benne     ;)



MORMOR


Husvagnar


MIDSOMMAR (det är fler än det ser ut..)


Jag, sämst bild, men det var den enda jag hade på mig..


Synen är fantastisk :)
Det vart inte så många bilder menmen..
Det har varit underbart som sagt.. Hittar inga fler passande ord :P
SLUVT

<3


Du är fantastisk
Helt underbar
Jag älskar dig

Torp

Hej regniga Hogstad, hejdå mindre regniga Örebro.. för en gångs skull ;O

torp har varit UNDERBART, vad mer kan man säga?
Från konserter till möten, allt grymt bra!
I år har det varit mycket bättre än alla andra år, och jag har ingen aning om varför :P
Jag behövde verkligen komma bort lite, nu är nästan alla hål reparerade :)

En god natts sömn skulle verkligen vara till nytta nu! Har fått gå upp mellan 7 och halv 10 (en morgon), inte mycket till sovmorgon, men men..
Jag har också läst ut twilight-serien, känns lite konstigt att det är slut nu.. that's it typ xD

imorn tror jag att jag cyklar en mil och tältar ;D
Om ni två läser, fattar iaf ni varför :P

Nu ska jag sluta tråka ut er.
GOOOOOD NATT.

ps.
bilder kommer.

What I want

I want to be your light that shines
I want to be your flower that blinds..


Hej!


Ja, det är jag... Jag som sa att jag aldrig i hela mitt långa liv skulle skaffa en blogg... Och här är jag :P
Jag är ny, så komentera nu! :D

Idag har jag iaf varit på klippoteket i Mjölby. Jag tror hon som klippte mig var ganska ny, för när jag gick ut från salen såg det så fult ut att jag skämdes... Det gjorde jag faktiskt :O
När jag kom hem bad jag mamma fixa till det, och sen såg det mycket bättre ut (y'

Imorrn åker jag till det efterlängtade torp! Det ska bli jättekul! :D
Och jag måste packa lite (öhum..... mycket)



RSS 2.0