dagens bild

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


roligt roligt

Slutade tidigt idag och kom hem innan nån annan, vet inte när jag gjorde det sist! Kan säga att det var rätt så skönt faktiskt..!

Passade på att möblera om lite, behöver ju ett piano på rummet om jag ska gå på estet, så tog min systers keyboard och satte bakom dörren, det blev bra :)
Nu ska jag äta och sen blir det OTH resten av kvällen!
Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, men vet att det bara är 5% chans att det händer.

dagens bild

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


visdomsord

Don't ever argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.

grattis!!!!!!!!!

förresten fyller min pappa 46 idag.

blir ingen träning för mig idag.

har inte orkat blogga på ett par dar, har haft fullt upp med livet.

i fredags var det nollning, inte jättekul, inte jättetråkigt
i helgen sov jag hos mormor och morfar efter att ha fått ett besök av Sofie, henne saknar man jao!
vad har jag missat mer?
resterande dagar har jag bara tyckt om min klass väldigt mycket :)
har skype:at/skypat/skypet med ett par utav dom.
och JAA Sara har skaffat SKYPE! :D:D:D
notera detta i ditt careblock, hej

dagens bild

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

8: Någon i din släkt

min kusin Noël!

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

7: En bild som du aldrig lagt upp

konfirmation!

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


kommer komma försent

drar in till linköping på nollning strax, idag ska vi tydligen bli riktiga esteter!
höööörs!

dagens bild

6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7: En bild som du aldrig lagt upp

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


dagens bild

5: En gammal bild på dig själv

6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7: En bild som du aldrig lagt upp

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


Har varit i linköping hela dagen, det är d...

Har varit i linköping hela dagen, det är därför jag inte bloggat :-) En trevlig afton med sång, subway, härligt sällskap och lekar har jag haft, bäst! Nu ligger jag i sängen och ska sova, underbart! Godnatt kära läsare :-*


dagens bild

4: En bild på en konstig tid i ditt liv

5: En gammal bild på dig själv

6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7: En bild som du aldrig lagt upp

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


visdomsord

Stop looking for it, that is when you'll find it.

In life, in music, in ES1A


I belong.

dagens bild

3: En bild på någon i din familj

4: En bild på en konstig tid i ditt liv

5: En gammal bild på dig själv

6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7: En bild som du aldrig lagt upp

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


sometimes I feel

hade första sånglektionen idag, kulkul :D
imorrn blir det kanske grillning med esteterna, eller kanske träning, får se vad jag väljer :)
annaaaars ska jag ta itu med läxor som jag inte orkar ha liggandes här, såååå

bye


familjen Alexandersson kanske återkommer till denna plats i juletider, nämligen THAILAND! men vi får se hur saker och ting utvecklas ;)

18:27

kom hem och somnade som en däckad säl
ingen träning idag nej nej... min sträckning är tillbaka också.
bajs
tråkig dag med bara information.


dagens bild

2: En bild på dig själv

3: En bild på någon i din familj

4: En bild på en konstig tid i ditt liv

5: En gammal bild på dig själv

6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7: En bild som du aldrig lagt upp

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


fall

nu när skolan börjar för de flesta andra börjar också mitt måndagskul!
vi drar igång det hela med roliga fall, min favorit är vid 2.35 och 3.05 :D


myskväll med saknad

har nyss gjort ansiktsmask med min moder, mysigt!
nu blir det smoothie och ett avsnitt oth innan jag joinar sängen!

she's gone

Nu har min underbara syster flyttat och jag saknar henne, bra att vi ses igen på fredag!
Men BUHU

börjar nuuuuu

1: En person som du umgås mycket med

2: En bild på dig själv

3: En bild på någon i din familj

4: En bild på en konstig tid i ditt liv

5: En gammal bild på dig själv

6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7: En bild som du aldrig lagt upp

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


visdomsord

Dina riktiga vänner vet vem du är... Även när du är osäker.

gullispappis

Helskumt att det inte är skola idag, det känns så haha!
Idag har släkten varit här och firat pappa som fyller 29 den 29:de :)
skoja han fyller 46 HAHA kul jag är


liseberg i år

Dagens fail: försökte köpa en trisslott till pappa utan legitimation om att jag är 18 år
medan pappa väntar på mig inom hörhåll.

vi älskar alla i ES3A!

okej, hörde att länken till fadderlåten inte funkade, men de som har mig på facebook kan gå in på min profil, har lagt ut den där! :)

hoppas denna länk funkar!!

ulrik munther ♥

Fake It
Boys Don't Cry
Born This Way
Life

hade velat gå på rix fm festivalen assoooo
seriöst, snygg!




hata hata hata regn

okej, gaaanska avundsjuk på de som vågade sig ut i regnet på rix fm!
har alltid velat gå dit!

godnatt

arrrrrg

OCH by the wayyyy

pga regnet blir det ingen nollning ikväll som planerat
regnet kan gå och ta sig nånstans!! :@


ska se massor med oth-avsnitt ikväll bara för det!
medans alla andra blir blöta på rix fm ska jag sitta hemma i mjuka torra kläder.
inte fel det heller.

vi gav dem en full hink med godis som muta

har haft jättekul idag!
förutom det ösande regnet som alla på facebook kommenterar om då.. x)
vi har gjort massa kul, bl.a. detta

Vi hade en sångtävling, och detta var våran klass? våran klass's? vårans klass? hyllningslåt till de kära faddrarna!

DAGENS BILD

1: En person som du umgås mycket med

2: En bild på dig själv

3: En bild på någon i din familj

4: En bild på en konstig tid i ditt liv

5: En gammal bild på dig själv

6: En bild på du och en vän du inte varit med på länge

7: En bild som du aldrig lagt upp

8: Någon i din släkt

9: Någon du tycker är väldigt snäll

10: En person du kan berätta allt för

11: En bild på din vardag

12: En bild som påminner dig om gamla tider

13: En ful bild på dig själv

14: En ovanlig bild

15: En bild på din fritid

16: En person som är snygg

17: En bild på dina närmaste

18: En person som alltid ställer upp för dig

19: En bild på en tid du saknar

20: En bild från i somras

21: En bild som gör dig glad

22: En person som alltid gör dig glad

23: Någon/några du alltid har roligt med

24: En bild som du alltid skrattar åt

25: En tokig bild

26: Den nyaste bilden på dig själv

27: En bild du själv tagit


visdomsord

Välj glädje, och du blir glad förr eller senare.
Dina beslut påverkar.

OTH + B&J = ♥

ska sova snart, HAHA så kommer det inte bli.
men jag VILL sova snart.

ska se oth nu, tjaaaorå ♥

trötter

åååååååååååååh jag är TRÖTT!
ikväll är det nollningsmys, blir där till sent, kommer definitivt somna!


hon flyttar på söndag :'''''''''''''(

Tack för positiva kommentarer om "ny låt!!"
Vi får se om vi spelar in Butterfly fly away, det får vi väl se så småningom :)


Vi blev nollade på stan idag, vi klädde ut oss till pensionärer haha!
Det var faktiskt jättekul, bilder kommer upp på facebook, dock inte från min profil, snart :)

Men ska hänga tvätt nu, blir en lugn kväll ikväll tror jag.
Jag ska definitivt SOVA massor ikväll, så mycket som vi har lekt och sjungit/skrikit och gått, haha är öm i både fötter och hals!

På väg till skolan igen, hoppas det blir k...

På väg till skolan igen, hoppas det blir kul :-) Dagens outfit: pensionärstyle x)


eyes are curiously watching

första skoldagen avklarad, känns bra faktiskt, även om tiderna suuuuger
tror det kommer bli en toppenklass iaf, även om jag saknar mina gamla <3

(random bild)

jo men det kommer bli jättebra tror jag, skulle dock vilja ha en lärare som heter Stefan i några ämnen, han verkar grym!

ring mig om ni vill ha mer utförlig information om nollning, klasskompisar osv, bye!

vill inteeeeeeeeeeeeee

JAG VILL INTE BÖRJA IGEN

det här sommarlovet har bara flugit iväg nånstans åt Kina-hållet och nu sitter man här igen med denna elaka söndagsångest.
villintevillintevillintevillintevillintevillintevillinte

sitter med en lååång to-do-list, bl.a städa rummet och blogga.
måste göra klart listan nu, men om jag inte bloggar mer idag, önska mig lycka till, för om 10 timmar och 25 minuter är jag åter igen en läxaslav


ska ha på mig detta imorrn :)

visdomsord

When nothing matters, there is always something that does.

göööött

efter att jag ätit en hembakad inbakad pizza åker jag till felicia, sen drar vi till en filmkväll hos edvard!

tjaooo

visdomsord

Ingen mår bra när man mår dåligt.
Ingen mår bra av att vara osams med någon.

mycket nödvändigt att veta.

På väg till första matchen efter uppehållet :-)
spelar mot lsw, taggar vinst!!

sov hos jullan inatt som sagt, kul och ses innan skolan börjar! <3
det suuuger att folkunga börjar nu på måndag redan, hej skolångest!

okej, intressantinlägg.com

Nu får vi se om det här funkar.. Detta är ...

mms_img57120 (MMS)

Nu får vi se om det här funkar.. Detta är min nuvarande frisyr :-) Fint va? Gissa vad jag gjorde! :-D Nu ska jag vara lite social med jullan, men godnatt på er! <3


visdomsord

Be a rainbow in someone elses cloud.

ny låt!!


Sofie&Sara - Without you

what a beautiful day

kom igen, kommentera detta inlägg, behöver era åsikter!

igår då
filmen var rolig, sällskapet var roligt.
fast basse var lite förkrossad över att ha trampat på sin vandrande pinne Jens.. HAHA
5 av 4 toasters!

idag ska jag som sagt klippa mig (hjälp), ta ut min lön, äta pizza med sofie och åka till linköping med jullan!
idag kommer bli asnajs, kommer kanske inte blogga mycket mer idag dock :)



segt

har tänkt på en grej, borde man köpa kollegieblock, sudd och pennor tills skolan börjar?
har inte gjort det än haha


har haft kul idag med farfar och sofie.
om en timma åker jag och soffan och hämtar isac och basse, sen bär det av till Linköping och se "Bad Teacher"!

klicka här för att se trailern!

hjälp

nu får ni kommentera massor, för jag har funderat länge och kan inte komma på hur jag ska klippa mig på fredag.

mina funderingar:
  • helt enkelt toppa (enklast, blir som nu fast inte slitet)
  • permanenta det platta håret längst ner (Långt, lockigt, dyrt, risk för konstiga lockar)
  • klippa av mig det platta helt (kort och lockigt)
hjälp mig med din åsikt, det behövs!


måste lägga mig nu för farfar kommer 11 och jag borde vända på dygnet

okej, lite ungefär om hur resten av mitt sommarlov ser ut:

torsdag: flygvapenmuséet med sofie och farfar + bio med isac, basse och sofie
fredag: klippa mig
lördag: match
söndag: ha söndags-ångest och lägga mig tidigt

och nånstans däremellan ska jag få in:
hemma-spa och film
va med jullan
filmkväll hos edvard
träffa lusse


NOTERA: detta skriver jag bara för min skull och för att ha det minsta koll på vad jag gör.

can't explain, this feeling that I'm feeling

har tränat och duschat nyss, kul idag!
nu blir det gitarr, kanske oth, får se :)

på tal om gitarr, sofie och jag håller på med ett projekt!
vi spelar in en av låtarna (Without you - AJ Rafael) vi sjöng på sjölingården för typ aslänge sen,,
lägger ut den på bloggen när den är ready, så håll utkik! :)

fått busskort, skolan närmar sig..

"Busskortet gäller alla dagar i veckan, dygnet runt och under ett helt år. Du kan resa med kortet hur mycket du vill inom det område som kortet gäller. Årsbiljetten gäller till den dag du fyller 26 år eller så länge som biljetten är giltig. Detta kort är inte personligt..."

så står det som beskrivning om mitt busskort, grymt asså! :D
längtar dock inte det minsta till skolstart :(:(:(:(

visdomsord

Believe that your scars will heal, and they will.

sover nu

Sover över!

fynd

idag har jag tränat.
och fyndat på AnniKen's Kosmetik i Mjölby cityyyy, BAJSkamera som inte funkar, ska köpa ny tror jag.

köpte:
  • 3 örhängen
  • halsband
  • sminkväska
  • mineralborste (eller vad det heter, en borste man använder till puder iaf)
  • örhängeställ
  • ögonskugga till mamma
totalt: 8 saker för ENDAST 333 KR!!!!!!!

blev såhär glad

hah men godnatt

belive that your scars will heal.

blev hemma idag :)
ska kolla lite oth, göra tacos, ha hemma-spa, träna <3<3<3<3, se på film
jao, det var det


Bridesmaids

filmen var bra må jag säga!
det var "Bridesmaids" vi såg, för er som inte kopplade det i det näst senaste inlägget.
jag trodde det skulle vara en sån där typisk amerikansk kärleksfilm, men hade fel.
tre adjektiv om filmen: rolig, annorlunda, men ändå ganska förutsägbar.


den hade också ett bra budskap.
När man mår dåligt, är det enda hindret att må bättre just du själv.

"You're the problem, but you're also the solution"

visdomsord

Ett dåligt humör gör ingen glad.

weekend

även fast jag inte orkade egentligen så åkte jag till frida och sov där igår.
det blev jättekul, det var jag, amanda, fellan, oskar, frida och edvard :)
donken, uno, prat, tälta och massa :)
frida har nog ett par bilder på sin blogg inom kort ;)
idaaaag var vi vid väder, dock inte frida och edvard, badade i regn och sååå


ikväll blir det bio med tha family, ska bli kul!

asdfghjklöä

jag har varit på bjärka.
det har varit bra.
tog inga bilder för kameran funkar inte.
är trött.
myskväll ikväll.

RSS 2.0