ÄLG!!

hejhej alla kääääära läsare!
jag ville bara säga en kort sak.
okej.
här hommer den.
NU!
jag är en nörd..
men här kommer det iaf:

-Jag var på väg hem från Skge
det var mörkt
Sofie övningskörde.
sen, plötsligt
ropade mamma till
ÄLG!!
Sofie hann inte reagera.
Vi såg en jäääättestor älg vända bort från vägen och snabbt klufsa iväg igen.
om vi hade kommit 3 sekunder senare hade den inte reagerat tillräckligt fort
och vi hade varit döda.
det var intressant.

*ONÖDIGT INLÄGG FÖR DE SOM VILL LÄSA

paniiiiiik igår lättnad idag :)

jag hade faktiskt tänkt att blogga igår. Fast.. Ja, ni ser ju vad som hände :P
igår hade jag panik.
jag pluggade 4 timmar i sträck på so:n igår, och ändå kunde jag inte allt.

och i skolan idag så visade det sig att en sak som jag faktiskt hade lärt mig, en svår sak, var fel.
great.
vad gör jag nu då?
råpluggar vid varje tillfälle
fy vilken ångest jag hade!
men sen var det plötsligt gjort.
JAAAAAAAA! NU ÄR SKITEN BORTA! :D
nästan då. det kunde ju gått bättre på provet, och nu återstår bara spänningen..
ååhhhhh!
spännande

Annars följde Frida med mig hem, vi hade lite kul med socker x) sen så var vi tvugna att åka till skolan igen, eftersom hon hade en cykel som bara väntade på att få snos eller tas sönder, så medan hon cyklade i racerfart åkte vi lugnt med bil hem till henne, hon beräknade att hon bara kom 10 sek efter oss ;)
sen så gick larmet som hon hade glömt stänga av så hon stängde av det, sen hämtade hon konfamappen och sen var det konfa.
Nu sitter jag här.

BARA FÖR TRÅKIGHETENS SKULL:

tyskaprov på torsdag, inget man kan plugga på,
teknikprov nästa vecka. jobbigt men vad gör man?
engelska till måndag.
nu ska jag göra matte till på fredag.


eller... först Idol :D

♥            Your Sara

en lååååååång väntan

En bild på mig.
nyklippt hår ↑

nu är jag här igen


det har tagit mig hela kvällen att gå igenom alla bloggar, men nu sitter jag iaf här och skriver :)
jag vet inte vad jag har gjort som har tagit upp tid till mitt bloggande.. FarmVille kanske...
sen sist har det hänt för mycket för att jag ska kunna skriva ner det, men jag ska försöka.

Frida kom hem måndagen den.. nåt :P jag gick hem till henne samma dag, och utanför hennes hus såg jag en liten brunfis stå och vänta. Jag märkte att jag saknat henne lite faktiskt.
Träning vid 5, gött.

Sen minns jag inte mycket mer, förutom helgen, som tillbringades i Finspång men alla goa människor! Det var underbart och kul!
Sen i måndags följde jag med Frida hem igen, och på tisdag också, och på onsdag också, och på fredagen, och så sov jag över hos henne från igår till idag. Så jag har åkt ganska mycket buss den här veckan :P

I torsdags, när jag inte var med Frida, satt jag hemma och tog det lungt, för att sedan åka in till ip och springa av sig lite med en boll :D
alltså, den känslan jag fick då, här är de tankar jag kommer ihåg;

åh vad skönt!
allt är perfekt!
eller ja, inte allt då, men ändå fullkomligt!
jag har mina underbara vänner, även fast det har sina små, obetydliga problem,
jag har konditionen, supergött att kunna springa länge!
Även fast jag har ett litet hål i hjärtat av kärleken som jag hatar, så är mitt liv näst intill fullkomligt!
Jag vill bara stanna tiden. Nu! Leva med den här känslan förevigt! ♥


Jag vet att allt inte håller för evigt, men man kan ju önska.. Men just nu är mitt liv fortfarande underbart!

tillbaka till mina händelser:

igår var jag och handlade kläder, på Outlet i Mantorp, köpte 3 jeans, 1 linne och 2 t-shirts :)

Jeans

sen på kvällen åkte jag till Frida, vi såg på The haunting in connecticut, läskigt läskigt :O
men jag hade kul, som alltid med dig! ♥

nu måste jag sluta skriva, jag ska ut och gå med min bästaste Emma Johansson <33





en sak till: jag har bitit loss två pluppar i min tandställning..
.

You're beautiful

Nu har min Fnord åkt, jag saknar henne.
ja, för övrigt har jag inte satt på datorn på 2-3 dagar! :D det är duktigt tkr jag ;)
jag kommer antagligen inte sätta på den på ett par dagar igen,
det är ganska skönt att inte sitta och glo på en skärm hela tiden Ü

ja, vad mer? Jag var totalt utvilad i morse, vilket var riktigt sjukt gött! det vill jag göra fler ggr xD
och i fredags vart jag glad, för att jag fick höra att det var fler än de som komenterat som läser min blogg :D
tack! :D

nu ska jag inte skriva mer, ist. ska jag antingen klippa gräset, sälja jultidningar eller läääsa :)
puss!


You're beautiful.
But I'll never be with you.

hörde den på radion en dag, och den påminde mig om dig.

PUH!

det tog lång tid.
men nu är det klart!
nu får min blogg se ut så här ett bra tag!
vad tycks? :)


iallafall, idag var det onsdag.
Vi hade kort dag, vilket var riktigt skönt, för jag är trött. Någon annan? :P
Kören vart inställd, men det är ju nåt man får leva med..
svininfluensan har börjat i vår skola också. usch. Jag litar på mitt imun-försvar!
Men man kom hem, frisk en dag iaf, spelade lite gitarr osv.
Sen kl halv 6 vare träning. Kände inte riktigt för det idag, men alltid lika skönt efteråt!
(om inte pappa kommer en halvtimme försent och hämtar, vilket hände idag...)
jag var påväg hem till Fnord när han kom.
kom hem och duscha och sånt, och nu sitter jag här och halvsover.
nu måste jag sova.
→ God natt! ♥

RSS 2.0