när jag har duschat känner jag mig fräsch..

så SJUKT göddig träning :D
när man är som minst pepp på det är det göddigast!
nu ska jag ta på mig pyjamas och bara myyyyysa :)


gymnasievalet 11

första dagen gick bra faktiskt, än ligger jag inte efter...
vi dansade och spelade in på jumpan, asnajs :D
och för er som undrar om gymnasieval så har jag valt natur-samhäll, fast jag vet inte om jag ska välja det sen, tror det :)
musik står också på listan, grymt kul, men aa vi får se, har ju inte ens varit på folkungaskolan.. :)

bara tröjor heheheh

det är är det mesta av vad jag köpte i lördags, nöjd!

och denna använde jag idag :)

bajss

skola imorrn......... blä
godnatt, åh vad bäst jag är på att lägga mig tidigt!


min bild jag ska redovisa om på torsdag :)

hm... nej, det här tycker jag inte om. alls.

om en kvart börjar melodifestivalen, antar att det blir det som står på ikväll,
och imorrn är det söndag.
känns redan hur ångesten bubblar upp... :(

aja men nu ska jag duscha :)

enbradag

Boda Borg = GRYMT! fast rejäl träningsvärk i armarna hade jag efteråt...
natten spenderades i betania med lusse, ni äger!
massa bilder finns på fridas blogg :)


jo just det, linköping blir imörra :D

sommarbild därja

pizza blev det, lite spontant sådär, gött!
och sry att min blogg var en läxblogg ett tag, såg det när jag kollade förut, bara massa pluggbajs :O


nä, de ä LOV och de ä CHILL :D
BODA BORG imorrn också :D :D :D

LINKÖPING

har vart i lkp idag som sagt, helt slut nu!
på vägen dit mötte vi två rådjur på E4-an, ingen skadad som tur var :)

köpte iaf masssssa, orkar inte ta tag i kameran än, så ni får vänta ;)
hat gött!

i promise to love you, now and forever..

skrattet asså!


nae jag längtar inte alls

DET ÄR 8 DAGAR KVAR TILLS JAG SKA TA BORT MIN TANDSTÄLLNING!!!

chillchillchill

jag är bäst på att skriva, har sett skrivboken ligga bredvid mig hela dagen, suttit vid datorn.
de ä chill

ska gå och möta upp ulle vid bussen nu, brb!

jag lägger mig tidigt, wow


redo för sängen ;)

nån som vill hitta på nåt imorrn förresten? :)
öppen för förslag så jag slipper tvingas skriva några kapitel i boken om mig... >.<

mitt sportlov

just nu: i skidbacken med mor och syster
tisdag: vara hemma/kompisar
onsdag: BODA BORG
torsdag: farmor på fm, sova i betania med lusse på kvällen
fredag: lusse på fm, linköping med sofie
lördag: slöa/kompisar
söndag: ha ångest och plugga


typ så ser det ut nu, förändringar kan förekomma ;)

nu = BURLESQUE

hittade inte så mycket...
det blev en kofta :)
men vi ska dit på fredag igen så vi får se vad som händer ;)


HM

have you heard

linköping
kanske blir några kläder :)

hoppas det finns några snygga bowlingskor

så här ser jag ut ikväll!




Saade + Shirley final, Sebastian + Sundblad andra chans.

burlesque blir det imorrn, det bestämdes lite spontant att isac, basse, sofie och jag åker och bowlar ikväll istället :)

skippar melodifestivalen, så tråkigt ändå..
men åh fy vad jag ska skratta om eric saade åker ut, hoppas! bara för att alla som älskar honom ska få nåt att gråta över (skadeglädje, höhöh) och för att det inte ska vara fullt så förutsägbart..


jpsdgnösodn

11 dagar kvar tills tandställningen är borta!!
nu ska jag o handla, burlesque sen ;)

sry inget bloggande, har inte haft tid/ork/lust!

-

jag ska dansa fastän mitt hjärta brister

kul jag har det.
ångest för att jag har inte pluggat nåt.....
men efter torsdag är plugget öööveeeeer på en vecka!
längtarrrr

ouch

en sak - jag bara älskar charlies skratt!


seriöst

solsidan skapar starka känslor för att många tycker att det är kul, underhållande och bra.
och när det är kul, underhållande och bra är det alltid några som blir anti och hatar det.
det är bara så det är.
så är det ju med typ justin bieber också.
och miley cyrus.
undrar varför



är jag udda som tycker att solsidan är okej, eller är det någon annan som delar min åsikt?

I'll give you solace

gissa vad jaaaaaag gööööör.........
pluggar

just nu

rolig humor jag har

pluggar no!

C U

otroligt att man överlever ändå

vill bara säga att jag blev sjukt lättad när so-provet var över idag!! kändes typ som att man kunde andas igen.

bara 2 prov kvar på denna hemska vecka, herrå

so-provet gick bra, men det brev rejält långt.

har gjort massa idag känns det som.....

  • bytt sträng till gitarren, den gick av i helgen :(:(:( men det är fixat nu iaf :)
  • gått på en tre timmar lång förarutbildning, så jag kan börja övningsköra oså :) förarintyget kommer om ett par veckor, då ni!! :D
  • sett på glee, inte för att jag hänger med i historien tyvärr...
    får ladda ner säsongerna :)
kanske inte var så mycket, men min onsdag försvann där iaf..


har typ inget internettttttt, störd

har inte bloggat idag, har haft fullt upp med plugg!

här får ni en grym låt istället!

kul...t


underbart

sova ♥

idrottsvenskanationellasono

sitter här och tjockar mig med min hemmakväll-påse och får ångest över att vi har prov varje dag nästa vecka.
nä, man kanske skulle se på "Greese" på tv4+...


mellodius festivalus

varför kan inte saker bara fortsätta vara som de alltid har varit? :/
melodifestivalen har blivit överskattat, överdrivet och någon slags show utan mening....
dessutom är det sjukt mycket prat och annat tråk.
dom sätter danny där de vet att han kommer gå vidare, bland alla okända människor.
suck.

för mig var pernilla bäst ändå :)
hon hennes stil är lite lik melissa horns :)

vill. ha. sommar.

thePics


bilder imorrn 15.00

basement ikväll, som alltid :)
imorrn är det melodifestivalen också! :D
får väl hoppas att det blir vettigt :)
tror att vi ska se burlesque nångång med :D

se trailern

Guns N' Roses – Sweet Child O' Mine

bajsiga idrottsprov
får väl sitta uppe hela natten tills jag kan den där skiten
grr


gårdagens

kopia

SJUKT lik Frida!!


båten spolades upp 2 km i tzunamin

nu har jag ställt in så att bilderna kommer på lördag 15:00, så alla vet ;)
detta var min strandoutfit om nån har lust att veta, det var faktiskt inte meningen att mamma skulle fota mig där men ni fattar ju vad som hände ändå... :)


let it breeze

lyssnade nyss på K'NAAN – Take A Minute och fick lite bjärka-feelings :)))) ♥

det går ju inte att bädda in från youtube :O

på rätt väg framåt

min mysiga mysfarfar är här och vi har mumsat mumsiga semlor :)
fast grädden blir lite för mycket för min del asså..... men ja.
skolan ä chill
NOT.
vill ha det som min syster just nu.
igår:
"Hm... då ska vi se, vad jag ska plugga på nu? ...INGENTING"
avis ellerrrrrr


JAG FÖRSTÅR INTE

från idol 2008... xD


RSS 2.0