förbifart

jo ja hej jag har varit i Turkiet jag kom hem i fredags det har varit härligt nu ska jag övningsköra till ÖoB och sen åker jag på Bjärka Säby jag lovar er en fet bildbomb så fort jag har tid TJO

två dagar kvar

Två dagar kvar, sen åker viiiiiii! Kommer sakna massa människor dock. Men aaaa bara av att se dom där bildernaaaa ♥
Idag har det inte hänt nåt alls för Ingrid och jag träffades aldrig. Vi ska ses imorrn istället. Kul att veta tycker ni jaaaaarå. Nä men jag är rastlös så jag skriver ner lite onödiga grejer här och försöker få tiden att gå.
Igår var kul, träffade Linus, Ph och Viktor i Linköping och vi gjorde typ ingenting, satt och pratade bara :) har saknat dom alla tre! Ph träffar jag förhoppningsvis imorrn innan jag åker också. Han är söt.

lan

 

Turkey!

okej, så nästa vecka blir det turkiet i en vecka, vilket bara är helt underbart! här är lite bilder på hur det kommer se ut:
annars så var Ph här igår och hade det mys med Mysteriet på Greveholm mitt i sommarn sådär, det gillas!
Snart ska jag iväg till Hugo på lan, blir snart en tradition det där... Trots att jag aldrig spelar spel x)
På söndag tar jag tag i trädgårdslandet så jag får det klart nån gång. Just so you know, intressanta fakta!
Drar nu, hare göj!

http://www.rainymood.com/

Blä. Dåligt väder. Inte för att jag ogillar regn, det lugnar faktiskt ner mig, men just nu vill jag bada och sola! Ärligt talat har jag inte badat nångång i sommar :O
Jag har tyvärr en trasig moppe för tillfället och är fast hemma hela dagarna för att rensa ogräs och sånt. Tackade nej till ett sommarjobb bara för att jag trodde min familj skulle åka nånstans men nu blir det tydligen inte så.
Dom senaste dagarna har jag varit med Ph och hans familj på smultronstället, Ph, Nicole, Karolina och jag var ute på stan, och den fjärde juli sjöng Jouline och jag fyra låtar i Väderstad :)
det var lite update i alla fall, nu är det uppehåll, dags att fortsätta rensa det där pissmyriga landet

aaaaaaaaa

okej, nu ser jag fram emot både november och december. Maaaaah!
 

bilder från Gospelveckan!

haha mamma är så söt här! :D
 

länk

det känns som att jag har hundra melodier och texter i huvudet, måste koppla ihop det på nåt sätt... Jag drömde en dröm igår och skrev en vers på det. Mer än så blir det aldrig tyvärr. Jag har ändå mer inspiration på sommaren :) annars händer det inte så mycket här, hör av er tack! Vill träffa folk <3

time goes by so quickly

jag ska skriva en låt med kompet som en duva. Ni fattar inte och det är bra för då snor ni inte min idé :D jag måste sova nu men skrev nåt bara lite snabbt sådär. Det var något kort, men något väldigt, väldigt vackert.

bilder från torp!

Jag, jag, HANSAM, Signe, Signe, Samuel, Jonah, Noël, mormor och morfar ♥

åh

aaaaaa blev precis vääääldigt, olägligt, taggad på årets julkalender!! KOLLA BARA
 

RSS 2.0