trying to make things right this time

veckan har varit väldigt chill, har inte varit så närvarande i skolan.
igår så spenderade jag ett par timmar hos Linnea tillsammans med Issa och Johanna, vi övade på the secret project och efter det blev det först lite Jouline (tack!) sen Basement, grillning i Hagaparken, mys!

imorse kände jag mig svimfärdig, usch :(
fräsch är jag iaf, och härligt väder är det!
drar på mig en klänning och sätter mig i solen och broderar :)

stuck in the middle

oh fyyyy vad snuskigt mitt hår är :((((((
måste duscha, men kommer med en update senare!

resultat






den ena tanden är mörkare i färgen pga att jag slog av den en gång (öhum.. tre) och har en plasttand.. ska ringa tandis igeeeeeeen snaaart

chillidill

när allt jag vill är att ligga hemma i solen...
så började skolan.
ganska mjuk start ändå, de är chill.

imorrn blir det bettan med lussefolket, guran åker med! :*


pok

ha en bra skoldag imorrn! :)
och JA jag har kläder på bilden!


godnatt :*

sånt som kan hända på en lekplats


den ville inte ha mjölk...

den här var på baksidan och sov förut.. söt!


choklad är bäst asso


BY THE WAY godisförbudet hahhahah
i fredags åt jag mjölkchoklad!
förbudet får starta imorrn igen ;)

påskis mucho grande

jag har haft påskmiddag fyra dagar i rad nu haha :)
fredag mormor och morfar
lördag johannis och alla andra lucior
söndag familjen wahlström
nu farmor och farfar

imorrn skola... OCH TA BORT TANDSTÄLLNING :D

dog


asså åh jag tror jag dööör på den där spindeln... typ förra veckan kom jag hem 1 på natten, borstar tänder och allt, lägger mig, ser den där. Den var så sjukt stor så till och med jag blev skärrad. INTE KUL att döda den!

gött väder hela veckan, hur är det möjligt?

snart kommer familjen wahlström på påsklunch, det blir nog bra :)

1.  2.
klicka för större ;)

1. min outfit för några dagar sedan bestod av en ny kjol jag köpte från vero moda ett tag sen, riktigt najs! ja, innan jag spillde äpplejuice på den och mamma tvättade den för varmt så att säga...
2. det får bli dagens, den nya från HM, och jag ber om ursäkt för min päronformade kropp, jag ser inte ut så i vanliga fall... hoppas jag x)

mums!


tisdagen den 26 april gäller det!

NURÖ

sorryyyyyyyy har inte skrivit på evigheter juuuu.
men det är lov, slut snart tyvärr...
har umgåtts en del med luciagänget, en del med amanda, solat och påbörjat smått på matteuppsatsen som jag idag fick reda på är uppskjutet, GÖTT!
och på tisdag tar jag bort tandställningen!!! :D:D:D
hoppas jag.

iaf, har börjat fota till en ny design, kommer väl inom en snar framtid :)
shoppade lite också, blev HM's nya klänning, en tröja och en kjol från vero moda, bilder kommer väl hoppas jag ;)

har också beställt detta:


ooooooohhhhhh OH!

ÅH vad kul! x)
en snubbe som spelar skräckspelet xD


Utkast: April 16, 2011

köp aldrig en sony ericsson-mobil som går jättemycket på reklam.
dom är inte bra.

ikväll äre Alternativ i Linköping, ska åka till donken som vanligt med gött fölk :)
och sjuuuuuuuuuuuukt gött med påsklov!
får se hur länge godisförbudet håller... ;)


åååååååh blir läskad
nu blire att bli av med krullet och platta det!
GÖTT

UPDATE

igår var det tisdag och då gjorde jag intagningsprovet till folkunga. det gick bra och dom sa att jag antagligen kommer in pga mina betyg :D men kunde gjort bättre tycker jag!
idag var det onsdag och jag har bara varit hemma. fortfarande arg på min sträckning, hoppas jag kan komma på matchen på söndag!!!!!!!!
imorrn är det torsdag och då ska vi i klassen åka och bada. perfa att jag är tjock nurå för jag har ju inte tränat på hur länge som helst.
JAG HAR GODISFÖRBUD FÖRRESTEN
fast det har jag ju haft ett tag :)


*klick!

ännu en katt, en arg en


mästarens mästare

jag HATAR söndagsångest!!
ska fixa mig för sängen och försöka somna i tid.
sovmorgon imorrn iaf, GÖTT för jag ska ta moppen ♥♥♥♥♥♥♥

den ser typ ut såhär fast med ett sjukt fult styre

får se om jag kan träna imorrn eller om sträckningen fortfarande problemar.
om det problemar är mitt liv förstört
nej men
DET ÄR SOMMAR SNART JU


i am number four

bio ikväll!



senare blir det nog basement som vanligt :)
hare GÖTT

jag har ont

himla bajssträckning som gör att jag inte kan vara med på träningen imorrn :((((((((
tröst: en av alla gratisprodukter från idol..

roliga katter


IDOL

jo jag sjöng ju Born This way, stolt att dom tyckte jag var jättebra :D
tyvärr räckte det inte hela vägen, men jag är ju grymt stolt ändå, jag fick grym kritik :D
det var ju typ 5 olika jurys och vissa var strängare än andra.. :/
men jag är riktigt nöjd med min insats!!
det gick jättebra, och med ett leende på läpparna har jag en rolig upplevelse till i minnet :)

kläder:


gratisstuff:


kö:


nu sitter jag hemma i pyjamas och myser, sofie och jag kanske kan köra skräckspelet sen, får se :D

måste kissa

igår så var jag i linköping på folkunga och kolla :)
tror det blir den asså.. annars samhäll på kungshöga i mjölby om jag inte kommer in :)


på väg till skolan passerade jag konsert och kongress.
det stod massa staket på rad.
då blev jag nervös.
DET ÄR JU IMORRN
blir kissnödig.

RSS 2.0