svar på tal

svar på tal till fnord: jag slutar åka moppe när jag kan åka bil :D

ville bara få fram det :)
ska se Tarzan nu och höra grymma låtar som Pelle Ankarberg (som ska vara med i musikveckan!!) sjunger i filmen :D

sov gott så ses vi om en vecka eller tidigare :)))))

Utkast: Juni 26, 2011



har inte skrivit så mycket om mitt lår, inget kul med en klagoblogg, eller hur? x)
jag skrev nåt om det i något inlägg innan:

- när jag skulle till edvard och fixa med skolavslutningstraktorn slirade jag och skinnflådde hela låret

så så ligger det till, det ser mycket bättre ut nu :)


2 veckor utan träning: förvånansvärd förändring

jag har tyvärr inte tagit en enda bild från Torp i år, bra va? x)
men det har varit underbart, mysigt på alla sätt och vis!

här bodde vi

nu är jag skaaapligt otränad, klippte nämligen gräset förut och blev arg på att det gick så sjukt tungt.
vill börja träna fotboll igen.


men ja, ska öva med soffan senare idag, vi ska spela och sjunga på Sjölingården den 7/7, be there! :)
nu ska sofie, mamma och jag handla inför nästa vecka då musikveckan drar igång!
sjunga 6 timmar om dagen, en big konsert på lördagen... har jag sagt det? :D ♥

jag lever!

jag är tillbaka från torp, fräsch efter en lång välbehövlig dusch och redo för en ny säsong av oth :)
blir nog bara ett avsnitt dock, måste sova också haha

skriver mer om torp inom kort, SOV GOTT

sommar, sommar och regn

jag kom på, jag kanske inte kommer skriva på typ 2 veckor :O
först denna vecka är det läger
sen veckan därpå ska jag på en sångvecka i Halmstad!

vi hörs och ses, HARE GR8

patetisk? patetisk.

vaknade vid halv tolv någon gång, åkte direkt till ÖB, nu har jag äntligen mitt notarmband!! ♥


jag tog kort på mitt lår igår också, det ser jätteläskigt ut :(


nu ska jag bara duscha, sen åker jag till TORP!
datorn åker med haha, blir ensam första natten, och då vill jag se OTH!

nu: One Tree Hill!

har inte hunnit med bloggen idag,
först var jag hos fellan, sov där med amanda :D
började kolla på One Tree Hill, något jag tänkt göra läääänge
först var jag skeptisk, men det slutade med att jag ska se ett par avsnitt strax :))

annars så har jag packat resväskan, för snart bär det av till Örebro och Torp! :D
en hel vecka i en husvagn där regnet smattrar på taket, tillsammans med älskade kusiner och morföräldrar.
LOVE IT ♥

pizza blir det med

var tvungen att gå upp tidigt imorse, har varit på ett informationsmöte för mitt sommarjobb :)
det hade varit så mycket roligare att jobba på fotbollslägret, menmen vad gör man.. :)
men det blir säkert kul :D


fick lite kläder och sånt

det är kallt och regnigt ute, bra start på sommarlovet...
det gör att resten av dagen ska jag sitta inne i mysiskläder med sofie och spela dator :D

hare gr8!

vettig kväll

du är den snyggaste människa jag nånsin träffat!

festen var kul, långtråkig mellan varven dock :)
nu finns inte 9CD mer, och jag drar mig mot sängen.

godnatt!

och resten... är historia

nu är det slut på skolan det är dags för sommarlooooooooooov!
sabbade mig med gitarren på vår låt i början, sen gick det jättebra!!
ÄLSKAR ER TJEJER! ♥
det var så underbart alltihop, alla.
grät massa

nu är det iaf ca en timma kvar tills avslutningsfesten börjar, KUL
de flesta har väl redan börjat förfesta och allt, men jag säger till alla ändå:
HA EN TREVLIG KVÄLL!

älskar er!

imorrn är det skolavslutning som sagt,
har kanske inte sagt vad the secret project (det som vi i lusse arrangerar) är än :O
det är nämligen såhär att vi ska sjunga en låt, unwritten, på skolavslutningen!
det låter helt underbart, så se till att vara där och lyssna!!
ska själv spela gitarr, är ASnervös!! har aldrig spelat för så många :O

= unwritten! ♥

jag tror mitt hjärta blöder

jag kan inte fatta att min sista dag i grundskolan har passerat.
nu börjar det riktiga livet, nu lämnar vi tryggheten, som jullan sa.
mitt hjärta blöder för alla mina vänner som jag kanske aldrig kommer träffa eller prata med på jättelänge..


jovisst, gött är det, börja om på nytt, gå i linköping och sjunga massor, men uuuh vad jag kommer gråta! :(

sviiiiiiiider

SÅ SJUKT SMIDIG JAG ÄR

- när jag bar linneas kasse med MASSA papper gick kassen sönder

- när jag skulle till edvard och fixa med traktorn vi ska åka med efter skolavslutningen slirade jag och skinnflådde hela låret

- när jag skulle öppna en colaflaska skvätte det åt alla håll

- när jag skulle spreja massa färg fick jag massa på mig


jag måste ha en otursgubbe smygande efter mig eller nåt
eller så måste en osynlig svart katt korsa min väg minst 5 gånger per dag.. sjukt

nooooooooo..


gillar 2.22 och 3.05 haha x)

min ljuvliga dag

Ligger i sängen och är trött,
tänkte ändå lägga till ett litet inlägg, bara för er! :-)

idag har jag hunnit med att åka till skogssjön och grilla lite med kompisar,
har också spelat match i åtvidaberg, förlust dock.

Efter det hamnade jag här och nu måste jag sova för ögonen svider :-o

PUSS :-*

fick inte 150 kr...


såhär fin blev gräsmattan när jag klippte den :)

och såhär fint blev mitt broderi jag gjorde i slöjden :)

tampongspel

det är helt sjukt vad löjligt beroendeframkallade ett sånt här spal kan va....
ligger på åttonde plats, måste ta mig till toppen!!

Spela spelet här!


min katt!!!!! ♥♥♥♥♥♥

igår tog Sofie studenten, GRATTIS till henne :)
fick massa besök, så fick åka ifrån skolan, var glad att det inte regnade som i torsdags! x)
idag: slapplördag, love!

men NU ska jag klippa gräset och tjäna 150 kr! :))))

ihihahahohoh!



JAG. DÖÖÖÖÖÖÖR.

tidsinställd

det känns faktist helt rätt det jag har valt till gymnasiet :)
det är så gött att känna att man har gjort rätt val!
för er som är osäkra på vad jag valt, har jag iaf valt Estet på Folkunga i Linköping :)
är nästan 100 på att jag kommer komma in :D:D

tror det kommer bli grymt, för det är vad alla som har gått där säger :)

detta är ett tidsinställt inlägg, för jag är nog i skänninge och håller på innan uppträdandet i sjölingården :)
KOM OCH KOLLA

face

jag har varit duktig.
min mamma drog tag i allt med avslutningsfesten, så nu ligger ett evenemang uppe på fb så folk kan fråga massa :)
INTRESSANT INTRESSANT


men aa, det känns att det börjar närma sig slutet av grundskolan nu, det sista seriösa i skolan har vi imorrn, intryckt bland en heldag med körövning inför skolavskutningen, KUL!



gohawghrwoNNÅO

det har hänt mycket under denna helgen, så jag tar det i punktform :)

  • Jag och Lusse har tältat i Linneas trädgård, det vet ni redan
  • Jag har varit på barnläger och varit ledare, GRYMT kul asså :D

  • spelade match, förlorade dock
  • uppträdde med lusse på skänninge torget och sjölingården, PUSS på det!
  • igår, tisdag, avslutningsmiddag, också GRYMT kul :D
  • idag, spelat fotboll heeela dagen, plus umgåtts med jullan :) ibland är hon så random haha, somnade i soffan, hon väckte mig efter en tilmme och hade gjort två minikladdkakor med jordnötter och allt. TACK!

felicia: sara ditt hår är i vägen
jag: hah jag kan tänka mig det.... :)


reaktioner!


klöverdala

aah, måste packaaaaa
ska på barnläger och vara ledare och hålla i sången och lekar och massaaaa
har inte packat, är inte särskilt pepp för tillfället....
men vi kör!
får se om det blir något blogg under helgen, vet inte om det finns täckning där :)
om inte:
hörs och ses! :)

jag förstår inte


vad menar du med detta? :O

älskar rapsfärgen!

den senaste natten spenderades med härliga brudar :)
grillning, prat, sång och mycket mer blev det, ni är ju bara för goa!
på måndag gäller det, då ska vi sjunga på stora torget i skänninge :D
det kommer bli grymt, så missa inte det!


pööööööss

RSS 2.0