månen

seriöst, jag orkar ingentingggggggg
min säng är inte bäddad efter torp, ska nog fixa det, så kan jag iaf sova.. >.<

natti



paramore - the only exception


btw, kommentera vad som kan göra min blogg lite roligare att läsa :)
designen, fler bilder, skriva annorlunda, nån kommentar  kan jag väl få? (:

dåligt

åhåh vad är det här? ;O
jag har fått 7 ord till min frågestund, skärpning! ;)
här kommer orden jag fick! :)


  • Billionaire - Travie McCoy, Bruno Mars... najs!
  • Livet... najs!
  • Korv... najs!
  • Göteborg... najs!
  • Stockholm... najs!

Plàcebo... ingen aning om vad det är, så det blir bajs ;O

Lady Gaga... bajs!


Torp har varit kanon, för er som är intresserade, bilder kommer, plus ett klipp från första kvällen då Sofie, Amanda och jag var ensamma ;D

Dagens låt;
Ridin' Solo - Jason derulo

hinner inte lägga upp den, för bråttom till matchen, önska mig lycka till! :D
saknar min jollan!

Najs eller Bajs?



nu får du bestämma en sak, vilken som helst, som jag ska säga är najs eller bajs!
jag måste såklart svara ärligt, så kom på många saker! :)
efter torp ska jag ha fått minst 10 ord (:

nu drar jag, önska mig lycka till :D

God morgon!

Det här får bli en kortis, drar snartsnart till match mot Rimforsa, dom tar vi lätt! :D
aja, det blev inte så tidigt igår, men det får vara...
vaknade typ, 12? hah
men iaf, jag är helt färdigpackad och måste packa fotbollskläder lite snabbt bara...

bye!

oh

lite spontant sådär..
  • var i lkp och köpte ny bikini, smart av mig som nyss schtekt mig..

svart och simpelt :)
  • smsa typ alla i min kontaktlista att jag fått gratis sms igen, mobilen dog ett tag..
  • det är kväll, jag bloggar alltid på kvällarna, weird, det är den tiden på dygnet jag yrar mest, hah
  • jag ska till torp imorrn :O har inte ens fattat att det är sommarlov än x.x
jag har kommit på är jag är en väldigt spontan person, jag menar, jag vaknade av att mamma frågade om jag ville till lkp, jag fick en halvtimme på mig, sen var jag iväg.
såna spontana grejer är typiskt mig.
jag har svårt att planera också. Det är svårt det där.
jag vet att det inte alltid är bra att vara så himla spontan, men det är så sjukt svårt att ändra på.. >.<
lite yriga tankar från en trött person klockan halv 2 på natten.

weird

mitt nya ord, tror jag, weird
sjukt det låter :O

men aja, har packat till torp, göddigt äre, längtar ihjäl! :D

min packning, för den intresserade.

dagens outfit var först gråa piratbyxor och ett vitt linne, men såklart bytte jag om till mysdressen, det var ju ganska kallt, fick ni nåt ösregn på er? ;)
hos mig åskade det faktiskt också :O


nu ska jag ta och sova, så jag får nån sömn, kommer antagligen läsa "Så länge vi båsa andas" ett tag innan :3

g'night ;*


Sons Of Sylvia - Love left to lose

segt

fy vad segt det är att blogga! :O
jag orkar ju inte skriva massa, vad har det för mening? >.<
jag åker till torp på söndag, efter en match vi ska vinna! :)

åh jag längtar faktiskt lite mycket till torp asså!

det jag har sysslat med nu i början av sommaren är typ..
ja, jag har varit hos jouline, det har varit mysigt (:
vi har bland annat dygnat, lkp, solat och badat och kollat på typ 50 filmer.. :)
men nu ska hon på konfaläger i tre veckor och semester precis efter i 2 veckor.
Det betyder att jag inte får se henne på 5 hela veckor :O
hur ska jag klara mig? ;/


en annan grej jag längtar till:
den 29:e ska jag tillsammans med fölk se Twilight, New Moon och Eclipse, alla tre :D :D
grrrrrrrryyyyymt kommer det bli ;D


förresten, jag har blivit ganska solbränd också.. ganska röd hehh.. :P
men det går över :)
POSITIVT


lite flumbilder, nån gång får man väl bjuda >.<


mix av Miley Cyrus - Party in the USA ;))

nu får vi hoppas att jag kan hålla mig uppdaterad här.. vi får se hur det går.
ciao

RSS 2.0