Avsnitt 4




nu äre kudden som  gäller :)

blablabllllla

förlåt för att jag inte har bloggat på typ... en vecka x)
mina argument:
  • är astrött
  • har haft masssssssa läxor i veckan som gått, plugg typ 24/7
  • nu i helgen har amanda varit här, mysigt värre! :D
därför bjuder jag på lite bilder när amanda och jag har kladdkakesmetskrig (x

amanda, jag och våran kompis olof :)

men now i'm back! kör bröderna fluff i nästa inlägg ;)
hoppas ni inte har typ trott att jag dog eller nåt så ni skiter i att läsa min blogg, tänkte ju just ta tag i bloggandet igen ;O
that went well.. men aa

sov gott!

take care

seriöööööööööööst
det snöar :( :( :( :( :( :(
snön försvann ju nyss :(
jag orkar inte massa snö igen :(


jag hatar klimatet.

Bish – Love You Till The End
den finns inte på youtube..
jag tänker på dig när jag hör den här låten,
jag vet att du mår bättre nu, men jag saknar dig..

Vad gör jag här?

jag har ju inte varit hemma sen i måndags morgon ja.
bara så ni vet har jag befunnit mig hos denna brutta :)



för övrigt suger mitt liv mer än vanligt, hejrå.

Avsnitt 3

Jag har inte varit hemma sen i måndags morgon, så visa lite hänsyn för det sena inlägget ;)




I'm just not that strong

nu känns livet ganska lätt.

jag tror att det kan bero på alla läxor i skolan, pressen gör att man typ dör och tycker att hela världen går under..
men nu har vi bara ett prov, ett test och en läxa, underbart lite läxor till skillnad från vad vi brukar ha! :)
men nu ska jag sluta prata om skolan.
det är ju lördag, eller hur? ;)

hela dagen har jag gått och trott att det är söndag :O
fast det äre ju inte, det är ju bara jag som har hunnit med mycket mer :)
i fredags kom amanda och sov över hos mig, mys till maxxxxxxi (:


det är ju lördag ja, jag tänkte göra det lite mysigt med tv och godis, mums!
tidigare idag var det först öppet hus, träffade massa folk :)
men det var inte det viktiga, åh.

jo, det var ju luciaövning från 1 till 5, sjuuuukt kul vill jag bara säga! :))
vi fick en muffin som var asgod, men som jag inte borde ha ätit..
för förut hade jag väääääääääärsta ont i magen så jag trodde jag skulle spy, seriöst.
men nu har det gått över, så nu blir det godis och tv :D ♥


Rascal Flatts - Pieces

texten ♥

lsgnrfihnhrpjglsdamp

trööööööööött
jag måste sova nu........
orientering imorrn,
jag är sämst på det och kommer gå vilse.
om ni skulle undra var jag är så vet ni det nu >.<

nu ska jag ta och dö, shasha :*

Hold me like a pillow, make me feel right

Rihanna - Only girl

Avsnitt 2


I♥THIS :>

earthquakes can't shake us

i torsdags följde jouline med mig hem, för omväxlings skull :)
vi bakade massa bullar och sen åt vi pizza, flötigt värreeeeeeee :))
hade askul, tack för kvällen! :) <3

sen dagen efter, i fredags alltsåååå, så följde amanda med mig till basement och hade oss, också grymt kul, du är underbar! :)) <3

nu i helgen har det väl inte hänt så mycket, gött med en sysslolös dag, senast jag fick en sån dag var... sommarlovet? x)
men aaaaa
förlåt att jag tråkar ut er massaaaa
här får ni en låt istället :)


Charice ft. Iyaz - Pyramid

i'm going under

jo, för övrigt har det vart en cpdag idag.
satt och gjorde färdigt den knappt påbörjade so:n igår, så den är iaf färdig. härligt värre.
när jag blev klar kändes det som om jag blev 14 ton lättare :)
dock blev det tillräckligt sent för att det är för pinsamt att skriva här.. hö

Bröderna Fluff ♥

Nu har jag skapat en ny kategori, Bröderna Fluff!
Bästa serien ever, äkta min humor x)

titta och njuuuuut

i hold on, you let go

hej, måste sova strax, men tänkte bara uppdatera en snabbis ;)
idag har jag varit i lkp med Daniella och Sofie, askul! :))
köpte ett par vinterskor, nytt nagellack och en present till Frida som fyller på måndag, grattis i förskott :D
skor, ,
skorna är snyggare i verkligheten!
nagellacket var i vitt och genomskinligt,
present från kicks ;)

sen var vi tre här hemma en stund, tittade på Pocahontas, hade glömt hur bra alla gamla Disney-filmer är :O :)
dessutom slutar många också olyckligt, det är dåligt! Peter Pan var också dåligt slut på.
illa.

jag vill sova nu.


favoritlåt för tillfället, lyssna, enyoy

RSS 2.0